Hva gjør dere i dag?

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
I går var vi på 3 mnd-kontroll og fikk vaksinene. Har ikke merket noe særlig til bivirkninger, annet enn at hun er litt dårlig i magen og slapp. Men hun vil helst ikke ligge alene i senga si og sove i dag, så da har vi innstallert oss i storsenga. Snuppa sover, og jeg ligger ved siden av og surfer på nett. Husarbeid og alt mulig annet får vente til samboer kommer hjem ;)

Hva gjør du i dag?
 
Høres ut som en kvalitets -mamma og babydag! Her har vi vært på hs og tatt vaksinene på formiddagen, baby sover nå ute i vogna si og jeg ligger med hodeverk på sofaen...
 
Nå sitter jeg i sofaen og prøver å få i meg litt mat mens mini sover ved siden av meg. Har vært på farten hele dagen fordi det har vært elektriker her og bråket, så det var godt å sette seg. :)
 
I begynnelsen av dagen var jeg deppa for det viste seg at mannen skulle komme sent hjem pga kurs og han skulle egentlig komme tidlig hjem. Han har kommet sent hjem alle dager så var litt lei meg. Så gikk jeg meg en tur og møtte tilfeldigvis på en venn som gjorde dagen mye bedre :) så møtte jeg mannen i byen og gikk på restaurant. Nå sitter jeg i sofaen mens mannen prøver å legge lillegutt. En overtrøtte gutt som ikke greier å søvne :(
 
I begynnelsen av dagen var jeg deppa for det viste seg at mannen skulle komme sent hjem pga kurs og han skulle egentlig komme tidlig hjem. Han har kommet sent hjem alle dager så var litt lei meg. Så gikk jeg meg en tur og møtte tilfeldigvis på en venn som gjorde dagen mye bedre :) så møtte jeg mannen i byen og gikk på restaurant. Nå sitter jeg i sofaen mens mannen prøver å legge lillegutt. En overtrøtte gutt som ikke greier å søvne :(
Her også forsøker pappaen å legge overtrøtt baby, hun er temmelig hyper høres det ut som o_O
 
Her har mannen aldri skifta en bleie eller lagt baby.. Han har generelt lite med henne å gjøre. Koser daglig da selvsagt.. Men han har desto mer å
Gjøre med de store ungene da..

Han har ikke hatt sjangs på å få henne i søvn heller nå.. Hun responderer bare på pupp..
 
Her har mannen aldri skifta en bleie eller lagt baby.. Han har generelt lite med henne å gjøre. Koser daglig da selvsagt.. Men han har desto mer å
Gjøre med de store ungene da..

Han har ikke hatt sjangs på å få henne i søvn heller nå.. Hun responderer bare på pupp..
Vel, han min forsøker å legge baby, ikke dermed sagt han klarer det ;) Som oftest må jeg trø til med pupp eller litt byssing for å roe henne og få henne til å sovne. Han har en tendens til å si "hun er visst ikke trøtt" og ta henne opp bare hun lager en liten lyd eller leer på en fot, innser ikke helt at hun er overtrøtt og at han bare gjør det værre.., Men jeg prøver å la ham gjøre sitt beste, han ønsker så inderlig å være delaktig på alt. Og jeg håper han med tid og stunder får det til :) Bleier er han ivrig på, han elsker kontakten han får med henne på stellebordet!
 
Mannen min er borte på.kurs, så jeg har hatt hendene fulle fra morgen til kveld de siste dagene.. Kolikken har virkelig begynt å tære på ørene, så nå må jeg faktisk ty til ørepropper. Får skikkelig vondt i hodet uten, han skriker så høyt! Ellers har vi også koselige perioder i løpet av dagen. Han prater noe voldsomt, spesielt når jeg synger :)
 
Back
Topp