Hva gjør dere i dag? :)

Ewy

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Jeg har vasket og ryddet bil, og nå renser jeg jordbær og skal lage jordbærsyltetøy :) Nam nam! Godt med dager hvor man føler man får gjort mye fornuftig :D Håper dere har en fin dag! :)

22. januar 2015 <3

Har ligget å sløvet i hele dag :p
Mannen har vært bortreist siden torsdag så da tok foreldrene mine barna. Så jeg har vært hjemme alene i 4 dager :o ;)
Kjeder meg såååå innmari så nå bør mannen komme hjem snart. Så vi kan hente barna.

Ellers så har det vært godt å slappe av de dagene også.. kvalmen forsvant på fredag men kom like hardt tilbake i går kveld.. kjiiiipt :(

Er super daff i dag.. serier på netflix å sofan siden jeg våknet :p

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

• Liker
Reactions: Ewy
Vi har nettopp kommet hjem fra en tur på hjortefarmen 5 min unna :) Der har vi matet hjort, koset med lama, hunder og esel :) Nå skal Theo legge seg etterhvert og mamsen og papsen skal på kino :)

Først sløva jeg litt på pcen. Føre jeg sovna i 2 timer på sofaen. Etter på dro vi en tur
til svigers. Føre vi ble med dem på kirkegården og en tur til bestemoren til mannen min.
På vei hjem kjøpte vi oss middag på gatekjøknet. Og nå har jeg akkuratt bestilt hotel til
dyreparken turen vår :D

• Liker
Her startet dagen rolig med frokost og avslapping på sofaen. Gikk opp til naboen slik at mini på snart 10mnd fikk lekt seg med ungene der. Ble enig om å spleise på pizza så de kom ned til oss etterhvert. Litt slarving før resten av kvelden tilbringes foran TV.
Deilig dag :-)

• Liker
Her begynte dagen med at eg forsov meg til jobb. Heile dagen blir liksom helt ødelagt
Har at 2timer av 13 timers vakt nå.og fri i mårgå. :-)

• Liker
Har luftet hunden :D ellers har jeg bare sløvet på sofaen..! Og lagd middag:) godt med en rolig dag:) skal på jobb igjen imorgen så!:)

Mamma for første gang i des/jan <3

• Liker
Her har d bare vært sløving, en liten tur med hundene og knallgod middag hos tanten til mannen... Kjedlig film nå ikveld.

• Liker
Har vært i barndåp til tante jenta:-)
Nå slapper jeg av på sofan med en god film og litt godis

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Her begynte dagen med at eg forsov meg til jobb. Heile dagen blir liksom helt ødelagt
Har at 2timer av 13 timers vakt nå.og fri i mårgå. :-)
Ja, dagen blir veldig annerledes når man forsover seg. :/ Det var da lange vakter du hadde! Er det ikke slitsomt? Hva jobber du med?

22. januar 2015 <3

Jobber i spesialomsorgen.
Ja det kan være veldig slitsomt, ettersom hva som skjer i løpet av dagen
Men kjenner at det er mer slitsom nå som eg er gravid og hormonell..skal bli godt med 3uker ferie nå.
Gleder meg til eg går ut i permisjon, men blir nok sjukemeldt før pga bekkenet.

Back
Topp