Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med både spiren og bursdagenI dag (nå:i går) var det 18 dager siden inseminering, så jeg skulle endelig teste, og det var fullt utslag. Ikke helt uventet, kroppen har varsla om at noe er på gang, men å se den kjempekraftige streken på testpinnen var helt fantastisk! Og så sammenfalt det tilfeldigvis med bursdagen min... så dette ble virkelig tidenes bursdagsgave
Er kjempetrøtt nå, men vil liksom ikke at dagen skal ta slutt, selv om den jo faktisk gjorde det for et par timer siden.
Gratulerer!!I dag (nå:i går) var det 18 dager siden inseminering, så jeg skulle endelig teste, og det var fullt utslag. Ikke helt uventet, kroppen har varsla om at noe er på gang, men å se den kjempekraftige streken på testpinnen var helt fantastisk! Og så sammenfalt det tilfeldigvis med bursdagen min... så dette ble virkelig tidenes bursdagsgave
Er kjempetrøtt nå, men vil liksom ikke at dagen skal ta slutt, selv om den jo faktisk gjorde det for et par timer siden.