Hva gjør dere i dag?

Klossen

Flørter med forumet
Her har jeg lagt den minste til å sove og den eldste sitter og koser seg med litt iPad. Skal straks dra frem hele sofaen vår for å vaske bak. Ikke noe jeg ser frem til. :p Men må vaske litt til helgen, så det ser litt greit ut her!

Vi er på vei til byen og skal lage noe god lunsj når vi kommer hjem :) Bursdag for en venninne i kveld :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg sitter på jobb :) er ferdik kl 15.30, da skal jeg hente junior i barnehagen å dra hjem å lage middag å styre litt hjemme. Gubben er på jobb fra 15-23 i dag så vi skal kose oss ute tenker jeg :) litt husarbeid også sikkert, klarer ikke å holde meg unna :P

Vi har nettopp Vært i parken og kosa oss. Nå merker jeg at jeg er sliten og trøtt. Hadde Vært deilig med en liten lur.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gått en liten tur i byen, spist softis og nå ligger jeg på sofaen og hører noen slå gresset utenfor ;)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

har kommet hjem fra sykehuset, lekt med turbogutten, ordnet litt i hagen, og skulle ta en serie på vaskerommet, men ligger utslått på sofaen.. spørs om vaskerommet blir utsatt til i morgen. ..:/ gleder meg til sambo kommer hjem etterpå♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sitter i bilen til Sørlandet å er kvalm!

Ligger på sofaen og er totalt slakt. Deilig fredag

I dag (nå:i går) var det 18 dager siden inseminering, så jeg skulle endelig teste, og det var fullt utslag. Ikke helt uventet, kroppen har varsla om at noe er på gang, men å se den kjempekraftige streken på testpinnen var helt fantastisk! Og så sammenfalt det tilfeldigvis med bursdagen min... så dette ble virkelig tidenes bursdagsgave :)
Er kjempetrøtt nå, men vil liksom ikke at dagen skal ta slutt, selv om den jo faktisk gjorde det for et par timer siden.

I dag (nå:i går) var det 18 dager siden inseminering, så jeg skulle endelig teste, og det var fullt utslag. Ikke helt uventet, kroppen har varsla om at noe er på gang, men å se den kjempekraftige streken på testpinnen var helt fantastisk! Og så sammenfalt det tilfeldigvis med bursdagen min... så dette ble virkelig tidenes bursdagsgave :)
Er kjempetrøtt nå, men vil liksom ikke at dagen skal ta slutt, selv om den jo faktisk gjorde det for et par timer siden.
Gratulerer med både spiren og bursdagen

Her ble det stranda og grilling med familien.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Sofaslasking og besøk av min søster står på planen idag

Gratulerer!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Idag har jeg fått sove til 10 uten å våkne på natta for å gå på do (måtte selvfølgelig da løpe ned for var så sprengt Hehe) så skal vi kanskje på sjøen en dag å besøke noen venner.... Hjem imorgen

Back
Topp