Hva gjør dere i dag?

I dag har jeg og gutten vært ute å filma mannen mens han tok badeutfordringa som går rundt på Facebook å hoppa i havet :P Sjele glad for at det ikke var meg, 4 + grader i lufta her i dag :P Så har vi vært å spist middag hos et vennepar, og nå driver mannen å vasker bilen slik at alt er på stell hvis lillebror finner ut at han vil komme ut :)

Mannen har tatt med barna på hytta frem til søndag. Jeg har tilbragt dagen vannrett i sofa, badekar og seng. Jobber fremdeles 100% og trengte nok en dag i vater. Men veldig kjedelig, så gleder meg til jobb i mrg ;)

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Termin i morgen. Så idag har jeg holdt på å pusse båten. Merker bekkenet nå, men lykkelig for at jeg kan skrue båt så tett mot termin. Hatt besøk, og ryddet hus/vasket tøy. Nå legges de små og jeg har lagt beina høyt.

Ehe, dette ble ikke helt hviledag likevel. Fikk litt mild panikk over å skulle hente leketeppet i morgen uten å ha satt opp lekegrinden. Derfor ble det en real vask og montering av grinda. Så fort den var oppe måtte jeg ommøblere hele stuen for å få plass. Så ble det påbegynt vask av kjøkkenet men ble avbrutt grunnet besøk. Nå skal sofaen inntas og jeg skal hviiiile :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt barnefri fra i går morres, og har bare slappet av og sett på serier. Så har vi vært hos mamma og pappa på årlig 1. Mai feiring.

Nå tenkte jeg faktisk å prøve Rikshospitalets sexoppskrift for rier :-P hahaha. Aner ikke om det funker, men hyggelig å kose seg litt før det blir stengt der nede i noen uker. ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå tenkte jeg faktisk å prøve Rikshospitalets sexoppskrift for rier :-P hahaha. Aner ikke om det funker, men hyggelig å kose seg litt før det blir stengt der nede i noen uker. ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, jeg liker det;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp