Hva gjør dere i dag?

Lillebompi

Glad i forumet
Ja? :D jeg trenger inspirasjon.. hehe, kjedelig her :) Har termin i morgen, og utålmodigheten river i kroppen i dag :P

Sitter og hekler- i dag også :p Fikk bakt opp 12 pizzaer og 2 kaker i går. Burde laget en siste haug med pizzasnurrer og en Brownie før jeg streiker. Bekkenet var ikke glad i å stå 5 timer på kjøkkenet, har igjen for det i dag :p Skal lade opp til shopping og henting av vogn i morgen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjør liiite i dag. Sitter ute i sola og leker med snuppa. Er hos foreldrene mine, så i dag får jeg alt servert;)

Guttungen skal snart en tur til bestefaren sin.. Så da blir det litt farting. Kjøpe hagemøbler å litt sånn :)

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Trodde jeg skulle føde i natt, men neida falsk alarm... Så i dag depper jeg litt og baker!! Fylte horn med sjokolade!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Er de fine å fryse ned? :)

Lite inspirasjon å få herifra, dag 2 som syk og ligger bare i sofaen å syns synd på meg selv :( Hater å vere syk, og jeg er enda verre enn når mannfolk er syke :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har nettopp hat besøk og grillet :) skal nå slappe litt av før vi skal i barnebursdag :)

Vi var på cafe med ungene og har sett på 1.mai-toget. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi surrer ute i sola, jeg skal snart på kontroll hos jordmor på sykehuset. Hun hadde vakt på føden idag så da ble det slik. Venter på elektriker som skalnordne kontakten til den nye ovnene- og da skal jeg bake ikveld.

God 1 mai dere:) Jeg er ikke noe særlig i form i dag,murrer og har noe "mageknip"?..Har vært på do 2 ganger i dag så jeg vet ikke om det er noe magesjau eller om det er kroppen som gjør seg klar for fødsel?
Sikkert ikke fødsel, når man venter seg ihjæl...

I dag blir en rolig dag,bare avslapping hos oss..vi satt litt ute i solen helt til det kom noen regndråper nå..
Ha en fin dag alle sammen:)

Er de fine å fryse ned? :)

Vet ikke, har ikke prøvd å fryse med sjokolade før. Men tenker det går greit dersom en varmer dem litt før servering!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Helt skutt i dag jeg. Bare sover.. Min kjære og jenten vår er på lekeland og jeg ligger i sengen med ett bekken som funker bad! Så skal han endelig hente seng og div som står lagret hos svigers sånn at vi kan få det opp. Uansett deilig å
Være i mai måned! Selvom jeg har en følelse av at han ikke kommer før den 22 ;-)

Sitter å kjeder meg. Håper på tegn om at noe kan skje. Får trøkke i meg litt is og andre godsaker imens:P

Her har hele familien vært på den tradisjonelle 1. mai feiringen/tilstelningen. Nå er mann og barn en tur ute og leker mens jeg slapper av litt. Ettersom jeg ikke har gått ut i permisjon enda, nyter jeg fridagen!

Gått i tog. 1. mai har alltid vært en viktig dag for meg (sossialist vøtt), så måtte ut selv om bekkenet er jævlig og termin er om to dager. Push. Håper det gjorde lillebror ivrig.

Sent from my iPad using Tapatalk

• Liker
Reactions: Mie
Back
Topp