Hva gjør dere for bli kvitt magefett?

cathkal

Gift med forumet
Nå skal jeg overhode ikke slanke meg..men vil ha tips til hvordan få vekk magefett?

Nå trener jeg kun styrke og går tue,kan ikke drive jogge,sykle eller trne på apperater.

I samme slengen, hvordan få kraftigere lår?

tror jeg har funnet måten å få flat mage på, eller bli kvitt magefettet da.. ned i planken å hold deg slik i så mange sekunder du klarer, pluss 10 til, å så øke regelmessig[:)] dæææææven det strammer i magen, så har trua på detta[:D]

kraftige lår... håndball eller syklinng, du ser jo hvordan låra til disse utøverne ser ut[:D]

ORIGINAL: oggi sin

tror jeg har funnet måten å få flat mage på, eller bli kvitt magefettet da.. ned i planken å hold deg slik i så mange sekunder du klarer, pluss 10 til, å så øke regelmessig[:)] dæææææven det strammer i magen, så har trua på detta[:D]

kraftige lår... håndball eller syklinng, du ser jo hvordan låra til disse utøverne ser ut[:D]

ned i planken?[8|] hehe

Ellers til HI: du kan jo prøve rokkeringen da[;)][:D]

planken: legg deg ned på magen på et teppe eller noe annet behagelig. løft deg så opp sånn at bare tærne og albuene å håndflatene er det som er i gulvet. kikk rett fram, det blir tyngre enn å kikke ned[:D]
om du skjønte denna ¤Mamma06og08¤[:D]

Rockering!![:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Stapper det oppi buksa[;)][8D]

hihi

Jeg har hatt super effekt av rockeringen min[:D][:D] 10-15 min om dagen hver dag i noen uker var det JEG trengte ihvertfall[:D]

fettet må forbrennes... du bygger muskler av planken men må forbrenne kalorier for å bli kvitt fettet :) jeg har veldig gode erfaringer med et tips jeg fikk fra en fitness-instruktør; å varme opp ca 5-10 min, deretter styrketrening blant annet på mage, deretter jogging/jogge-løpe-intervall i minst 40 minutter[:)] hvis du gjør dette 3-4 ganger i uken får du resultater ganske fort vil jeg tro[:D]   (ps hvis du jogger jevnlig får du veldig fine lårmuskler, spesielt hvis du også gjør utfall i styrketreningen)

ORIGINAL: oggi sin

planken: legg deg ned på magen på et teppe eller noe annet behagelig. løft deg så opp sånn at bare tærne og albuene å håndflatene er det som er i gulvet. kikk rett fram, det blir tyngre enn å kikke ned[:D]
om du skjønte denna ¤Mamma06og08¤[:D]

Det må prøves ut[:D][:D] Takk oggi sin[:D][:D]

Back
Topp