Hva gjør dere for å ta vare på partner?

Septemberbarn2015

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2015
Formen er ikke på topp. Kjæresten kjenner jo ikke hvordan jeg har det. Han prøver det han kan å legge til rette å passe på meg disse dager. Men har vansker med å vise det samme tilbake. Når jeg er kvalm vil jeg helst ligge helt stille på sofaen.. Jeg er jo supertrett å er veldig tidlig i seng. Får sett lite til hverandre. Noen som har noen tips og triks for å vise partner at vedkommende blir satt pris på? :-) å skru av humørsvingningene får jeg nemlig ikke til.. :-)

Jeg har det ganske likt :/ sender søte meldinger til ham når han er på jobb, at jeg savner han osv. Har også kjøpt en skikkelig bursdagspresang til ham idag, favoritt komikeren kommer til Norge igjen og jeg har skaffet billetter :) håper det faller i smak :)

Akkurat samme her.. Jeg sender han på trening, skiturer og sier han kan se guttefilmer så han får koblet av litt:)

Jeg har det ganske likt :/ sender søte meldinger til ham når han er på jobb, at jeg savner han osv. Har også kjøpt en skikkelig bursdagspresang til ham idag, favoritt komikeren kommer til Norge igjen og jeg har skaffet billetter :) håper det faller i smak :)
Oooh, hvem?? :D
Fikk Mail om lukket forsalg her, er så mange jeg vil på :p

I denne perioden av livet så er det dessverre sånn at han må passe litt på meg uten å få veldig mye oppmerksomhet selv. Og han gir uttrykk for å sette pris på å kunne passe på meg når han ser hvor tøft jeg har det. Det kommer jo ikke til å være sånn her for alltid, forhåpentligvis bare tre-fire uker til!! Det tåler`n fint :P

Jeg tenker som Lambi´83 - når jeg er trøtt og kvalm og fullstendig tom for energi får han tåle å passe på meg litt uten å få så mye ekstra tilbake. Han vet hvorfor det er sånn, og han vet at det ikke varer evig :)

Her er det også mer han som tar seg av meg, da jeg ikke orker så mye. Han ser ut til å synes det er fint å ta ekstra godt vare på meg i denne perioden, men jeg passer på å fortelle han hvor mye jeg setter pris på alt han gjør for meg.

dessverre ingen ting :P kvalmen er nesten lammende, han er veldig flink å passe på meg da. lager mat & bytter vann i glasset mitt 24/7, men vi er flinke å kose på kvelden da :) har altid gjordt det men nå er det litt extra fint :) også fikk han en ring & musematte når vi var på mini shopping på torsdag. da ble han kjempe glad :D

Back
Topp