Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sleit veldig med det sist! Men finner ingen som kurser i pusting her jeg bor. Forrige gang var vi på svangetskapskurs, men lærte ingenting om pustingen:-(Ingenting, gjorde heller ikke noe med de to andre heller Eneste jeg VIRKELIG anbefaler, er PUSTETEKNIKKEN! Har alt å si under fødselen, å jobbe MED smertene og ikke i mot!
Jeg sleit veldig med det sist! Men finner ingen som kurser i pusting her jeg bor. Forrige gang var vi på svangetskapskurs, men lærte ingenting om pustingen:-(
Sent from my iPhone using BV Forum
Heldige deg! Jeg går ikke inn i en transe, ungen ble sittende fast og jeg spente meg mer og mer. Det var ingen god opplevelse. Så jeg gruer meg som bare det til denne gangen:-(Jeg har ikke vært på kurs eller noen form for trening ang pusting. Dette ordnet kroppen automatisk opp i begge gangene Jeg går inni en slags "transe" når riene er som værst, å bare tenker på å puste meg gjennom, ingenting annet Men så tror jeg at kroppen min er til for å føde, gleder meg til å føde
Heldige deg! Jeg går ikke inn i en transe, ungen ble sittende fast og jeg spente meg mer og mer. Det var ingen god opplevelse. Så jeg gruer meg som bare det til denne gangen:-(
Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer denne altså!! Å jobbe med smertene og ikke i mot er viktig. Helt utrolig hvor langt man kan komme da. Pust, pust ,pustIngenting, gjorde heller ikke noe med de to andre heller Eneste jeg VIRKELIG anbefaler, er PUSTETEKNIKKEN! Har alt å si under fødselen, å jobbe MED smertene og ikke i mot!