overskriften sier vel sitt. Sliter med å få sove. Har smerter og kramper i bena og rastløse ben. Og selv når jeg ikke har det, har jeg vanskelig for å sovne selv om jeg er kjempetrøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Samme. Er det kramper er det helt umulig. Da står jeg opp og venter til utmattelsen tar meg. Men krampene roet seg etter at jeg sluttet å gå. Bokstavelig talt. Går knapt ute lengre, bare sykler eller kjører. Og holder meg unna betonggulv.overskriften sier vel sitt. Sliter med å få sove. Har smerter og kramper i bena og rastløse ben. Og selv når jeg ikke har det, har jeg vanskelig for å sovne selv om jeg er kjempetrøtt
Huff! Håper du blir bedre!!Har fått påvist alvorlig b12 mangel og folat mangel. Er blitt satt på noen seriøse hestedoser a 8x vanlig dagsdose. Det er mest sannsynlig grunnen til hjertebanken, den høye pulsen, trettheten, søvnmangelen og krampene/ smertene i bena. Håper det blir bedre nå
Viktig at du får nivåene opp og husk å be dem sjekke babyen etter fødsel for b12 verdierHar fått påvist alvorlig b12 mangel og folat mangel. Er blitt satt på noen seriøse hestedoser a 8x vanlig dagsdose. Det er mest sannsynlig grunnen til hjertebanken, den høye pulsen, trettheten, søvnmangelen og krampene/ smertene i bena. Håper det blir bedre nå