Hva gjør de herlige mai damene

Er hjemme med en liten sjukling. Fikk støvsugd 1etg før det da stopp med press nedi slura. :confused: så da blir det vel gubben som må ta seg av det fra nå av. :(
God bedring i hjemmet...
Her har jeg overlatt støvsugingen til mannen for lenge siden,smart det:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har vært og vaska god foreldrene mine. Etter jeg kom hjem derfra har jeg bare ligget på sofaen. Eier ikke energi om dagen, så det blir nok ikke gjort så mye mer fornuftig. Skulle hatt meg litt mat, men slitsomt å gå ut på kjøkkenet å fikse :p
Flink du er da:) ingen energi men likevel vasket for foreldrene dine synest jeg fortjener respekt:)
Kos deg på sofaen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Sitter å skriver prosjektplan til bacheloroppgaven min.. Begynner å få litt mer "orden" i rotet nå.. Senere blir det tur med hundene og så skal jeg besøke en venninne av meg som også er gravid i kveld :)
Greit med orden i rotet:)
Kos med vennine kveld og ekstra når hun er gravid og:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har sofadag sammen med prinsessa:) Kjempekos med en fridag, bortsett fra at lille har fått stygg hoste og er snørrete:-/ Håper virkelig hun kommer seg til hun har bursdag på søndag.
Godt med kose dag:) god bedring til prinsessa og håper hun er frisk til bursdagen sin:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har akkurat kommet hjem fra jobb, og venter på at huset på magisk vis skal ryddes og vaskes. Får besøk av ei venninne i helga, og her ser det ikke ut! men utrolig deilig med kort jobbdag :)
Det har jeg ventet på hver dag,men det kommer ingen magi her:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har fri i dag pga oul :) Skal snart plukke opp min kjære på jobb!
Har rydda og vaska litt i dag.
Blir kanskje ut og kjøpe ett eller annet til lille hvis vi får vite kjønn! Spennende :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum
Spennende:)
Lykke til:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
har ikke gjort så mye....rydda litt her og der, bytta ut røde gardiner med brune, men ikke fornøyd :/ lar de henge så sambo får se når han kommer hjem... skulle henge opp panelgardinene igjen, men det ble liksom så nakent og kaldt :(

Så nå skal jeg ut å kjøre, hente hjem småtrolla og handle litt småtteri på butikken... planen i ettermiddag er middagslaging og slappe av sammen med kjæresten og ungene. Så tar vi voksne helg, mens ungene har 1 dag igjen på skole/barnehage...

og jo, jeg skal bake kake til tanteungen min som skal feire i morgen.. 2 etg hjertekake som hun bestillte så søtt i går :p
 
Vært på jobb eg.. så no er eg på vei hjem for å lage middag og hente gutten min i bhg ;)


Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum
 
har ikke gjort så mye....rydda litt her og der, bytta ut røde gardiner med brune, men ikke fornøyd :/ lar de henge så sambo får se når han kommer hjem... skulle henge opp panelgardinene igjen, men det ble liksom så nakent og kaldt :(

Så nå skal jeg ut å kjøre, hente hjem småtrolla og handle litt småtteri på butikken... planen i ettermiddag er middagslaging og slappe av sammen med kjæresten og ungene. Så tar vi voksne helg, mens ungene har 1 dag igjen på skole/barnehage...

og jo, jeg skal bake kake til tanteungen min som skal feire i morgen.. 2 etg hjertekake som hun bestillte så søtt i går :p
Kjekt å få ryddet litt her og der:) håper du blir fornøyd med gardinene....
Og kos dere med tidlig helg,deilig det:)
Og baking er jo bare kos,viss en kan det:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Vært på jobb eg.. så no er eg på vei hjem for å lage middag og hente gutten min i bhg ;)


Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum
Det er jo vanlig det.... er sykemeldt til 20 jeg og må si det er litt kjedelig,men hadde heller ikke maktet å gå på jobb....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Kjekt å få ryddet litt her og der:) håper du blir fornøyd med gardinene....
Og kos dere med tidlig helg,deilig det:)
Og baking er jo bare kos,viss en kan det:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Gardinene passer ikke :( skulle vært grå istede for brune (da det er svart tapet med mønster på den ene veggen på stua).... men vi leier bare, så får ikke gjort noe med veggen, heller investere i grå gardiner :p
Helg er supert, skal se om jeg får lurt mannen med på gåtur i morgen! Vært utrolig godt å lufte seg litt om det ikke er så glatt...
 
Haff, jeg og lillegutt har vært syke 1 uke med influensa. Så vi har bare daffet og slappet av i dag og :) Håper på å være på bedringens vei snart. Ellers er mannen borte til søndag/mandag, og det er KJEDELIG ;p Kveldene blir lange..
 
Haff, jeg og lillegutt har vært syke 1 uke med influensa. Så vi har bare daffet og slappet av i dag og :) Håper på å være på bedringens vei snart. Ellers er mannen borte til søndag/mandag, og det er KJEDELIG ;p Kveldene blir lange..
Håper dere snart blir bedre..... her hadde vi influensa i romjula og uken etter.....
Kjedelig å være gressenke,men det er kjekt når han da kommer hjem igjen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg og minifrøken har vært på shopping og ute å spist i dag. Funnet litt nye klær som har bedre plass til magen, og vi måtte jo såklart en liten tur innom lekebutikken også :p
 
I dag har ENDELIG Mina vært feber fri, så jeg, hun og svigermor har vært på en liten shoppingrunde :) Etter 3 dager inne, var det DEILIG å komme seg litt ut og se andre folk, hun er fryktelig sjeldent syk, dette var vel første gangen hun var borte 4dager i strekk pga sykdom..

BVforum via Samsung
 
Jeg og minifrøken har vært på shopping og ute å spist i dag. Funnet litt nye klær som har bedre plass til magen, og vi måtte jo såklart en liten tur innom lekebutikken også :p
Høres kjempe koselig ut:) skikkelig kos med kles og leke shopping:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
I dag har ENDELIG Mina vært feber fri, så jeg, hun og svigermor har vært på en liten shoppingrunde :) Etter 3 dager inne, var det DEILIG å komme seg litt ut og se andre folk, hun er fryktelig sjeldent syk, dette var vel første gangen hun var borte 4dager i strekk pga sykdom..

BVforum via Samsung
Så bra hun er bedre,håper hun holder seg frisk no:) og shopping er jo koselig og ja etter flere dager inne er det deilig å endelig se andre:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Høres kjempe koselig ut:) skikkelig kos med kles og leke shopping:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Veldig! Deilig å ta en barnehagefridag og bare kose :D Kjekt med personlig shopper også. "Denne var vakker, mamma". He he he :)
 
Håper dere snart blir bedre..... her hadde vi influensa i romjula og uken etter.....
Kjedelig å være gressenke,men det er kjekt når han da kommer hjem igjen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Tusen takk :) Kjedelig med influensa. Ja, da er det veldig godt å få han hjem igjen <3
 
Flink du er da:) ingen energi men likevel vasket for foreldrene dine synest jeg fortjener respekt:)
Kos deg på sofaen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum


Takk for det :) Stort sett det eneste fornuftige jeg gjør hver uke. Klart får jo litt unna hjemme også, men det som motiverer meg er att jeg får betalt for det, så da klarer jeg å gjenoføre. Hjemme er det ingen som betaler meg for det jeg gjør :p
 
Back
Topp