Hva gir man en 2åring?

Vss

Flørter med forumet
Han jeg er gudmor til blir to år snart. Jeg har ikke peiling på hva vi skal kjøpe til han. Har pleid å kjøpt klær til han før som han kunne vokse i, men synes at nå som han begynner å bli såpass stor, så kan han jo heller få leker. Foreldrene hans snakket om duplo, men det hadde de nevnt til noen andre, og da er det jo stor sjangse for at de får det av de.. Jeg tenkte å kjøpe en slik bil som han fikk til å sitte inni å kjøre, men de ville helst ikke ha leker som bråker[8D]
Er det noen som har gode råd?

Her er treklosser en hit om dagen [:)]

Man får kjøpt en eske med mange klosser i på Biltema, tror ikke den er så dyr heller [:)]

Duplo finnes jo i alle slags former og figurer, kjekt å få masse av det!!
Rettere sagt, kan ikkje få for masse av det!![:D]

Elias!!! Mange Elias figurer eller filmer.

Hvis du vil være litt "ond" drar du til Clas Olsson og kjøper sånn keyboard som de har der. Kjempe suksess hos ungen og foreldrene blir gal i hodet!!!

Takk for tipsene[:)] Hadde vært litt morsomt å kjøpt en radiostyrt motorsykkel eller bil til han som han kan kjøre[8D] Han har fått en del biler av oss, men det virker som traktorer med musikk er mer morsomt 

Gutten vår på halvannet elsker de brio leketogene med skinner!  Han kan sitte å leke med de i LANG tid i strekk!  Og det bråker ingen ting!

Back
Topp