Hva gir du moren din til jul?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Til mamma og samboeren hennes har jeg kjøpt en stor kakeboks med engler på som jeg har fylt med diverse. Har lagt i kopphanduk, kjøkkenkluter, servietter, bilder av barnebarna, vinsett, nordlys gløgg, multesirup og lakrissjokolade..

Nyfødt bilde av hennes første barnebarn :)
Og kommer til og gi en slik fotobok i årene som kommer siden det er noe hun vil ha :)

Stort sett dagligvarer, noe annet har hun ikke bruk for sier hun. Vil egentlig ikke at vi bruker penger på hun, men gave må det bli :)

Mamma og kjæresten hennes er glade i å spille brettspill, så de får Kristiansand spillet av oss og så får de en stor bilderamme med teksten "Grandchildren" på og med bilder av alle 4 barnebarna :)

Jeg er så heldig at jeg får ønskeliste:D
Så i år får hun vaffeljern, gavekort på Stormberg, kalender med bilder av barna og en paraply:p

Kaller du moren din gamla??? :o

Vi har spleiset på robotdtøvsuger.

Det gjorde jeg og, men veldig humoristisk da :p

Her blir det en fin krans hvert år til å legge på gravstøtten hennes♡♡♡

I år får mine foreldre gavekort på rema 1000. Det er noe som blir brukt.
Svigers får sesongkort på stadion til tippeligalaget her. Det er fra barn, svigerbarn og barnebarn.

en lokalkunster har laget bilde av mamma og pappa, gleder meg til hun pakker det opp.
Av poden får hun fotokalender + putetrekk til senga som poden har tegnet å.

Hunfår også kalender i år , den kostet over 1000kr..

Mamma skal på ferie, så hun får noen fine bluser hun kan bruke, og 1000kr. Vet at hun setter pris på det :D

Stort sett dagligvarer, noe annet har hun ikke bruk for sier hun. Vil egentlig ikke at vi bruker penger på hun, men gave må det bli :)
Rema 1000 har gavekort. Passer jo bra :D

Røde teema kopper.. hun ønsket seg :-)

Foreldrene mine får samlet gave i år. De får et forstørret innrammet bilde av mini og en fotobok fra mini sitt første år:)

Kalender av barna :) Umulig og kjøpe noe til noen som har alt, så blir kalender til mine foreldre, hans foreldre og hans søsken :)

Søsknene mine og jeg har spleiset på reisegavekort til henne og pappa. I tillegg får hun en skål, gjestehåndkle og kalender med bilder av alle barnebarna og ettårsbilde av minsten.

Back
Topp