Hva gir du moren din til jul?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Jeg sliter litt med å finne på noe til gamla.. Hvagir du til moren din?

I år har jeg strikka pannebånd og laget nøkkelring med bilde av ungene.

Et fantastisk fint bilde av lillemann, en kurv med kremer, deo, sminke etc + gavekort på 1000,- Hun ønsket seg kun gavekort i år, og bilde av mini da. :Heartred

De får årskalender og familiefotografier i år, både mine og mannens foreldre. I tillegg har har jeg og eldstejenta ordnet hjemmelaget vaniljesukker som de også får. :p

Flaske cava og hjemmelaga brente mandler. :) hu er ei dame som har ALT og er glad i å kose seg med et glass på lørdagskvelden. Så da gjorde jeg det enkelt.

Har handlet spaprodukter fra By nord, treningstøy og duker som hun ønsket seg. Blir sikkert noe til laget fra ungene! :)

Hun får faktisk Kenwood kjøkken maskin ( kjøpt på salg og slått sammen med bursdag gave)

Superundertøy stillongs fra Tufte:)
Og en årskalender.

Last edited:
Frisørprodukter etter eget ønske+ et bhg.bilde av lillegutt som er til både mamma og pappa :)

Foreldrene mine ønsker ikke at vi skal bruke penger på dem siden de "har alt".
Vi har egentlig satt en grense på 200 kr pr voksenpar i familien for vi synes det har tatt litt av med det julegave"stresset"...og at det fort kan bli dyrere enn nødvendig.

Men, foreldrene mine er veldig flinke til å stille opp og hjelpe til, så vi jo gjerne vise at jeg setter pris på de også :)

De får veggkalender (m/bilder av barnebarna).
Mamma får en bluse.
Pappa får en bok.

Så får de litt "små-stæsj" fra barnebarna med ting de liker, eks en stor melkesjokoladeplate, marsipan osv.

Back
Topp