Hva gir dere til mannen i år?

Vi ønsker oss nye dunjakker fra hverandre. Også tenkte jeg å gi han en verktøykasse med litt forskjellig i fra guttene :) og en liten gave fra nissen, med noe øl fra polet og spekepølse av noe slag.
 
I år får han ny pute, forlovelsesring (hvis jeg finner ut ringstørrelsen hans), tenkte å få klokken hans reparert også har han ønsket seg superundertøy :)
 
Tror jeg skal kjøpe en klokke til han
 
Han skal få en rå.flott klokke om jeg får råd til den :D
 
Gubben for Sangboka de store hvite. Da han har lyst å løre seg flere barnesanger til junior kommer;) Så for han stålarmbånd med inngravering med navnet til junior og fødselsdatoen han (som han for etter fødsel så klart;)
 
Vanskelig hvert år for han har bursdag i slutten av november :p Tror jeg skal kjøpe sånn sett til stell av skjegg, for det savner han å ha.
 
I år blir det en leather man og en bildekalender av småen :)
 
Her ble det klokke, i år som i fjor, Daniel Wellington i år da, eneste jeg har hørt han har sakt han ønsker seg, og vil ikke grave så mye, for da blir det til at han skjønner det, også får han biletter til Ylvis Live i strømpa :D
 
JP skjorte eller en finbukse, evt en jeans. Han er litt vanskelig å kjøpe noe "gøy" til
 
Vet gubben ønsker seg tecnich lego, men de han har lyst på er de dyreste og største, så iår har jeg endelig hadd råd til å kjøpe en dyrere til han og så får han to tskjorter med noe tekst på :)
 
Tror egentlig ikke vi skal gi hverandre noe. Men han trenger veldig et nytt belte. Så det skal han få :)
 
ImageUploadedByBV Forum1448730568.701503.jpg
Denne ❤️
 
Back
Topp