Hva gir dere i julegave til mannen?

Har kjøpt skjeggtrimmer, en genser, refleks for å bruke når han jogger ute, et pannebånd og ei lue. Han er en sånn kar som aldri ønsker seg noe. Eneste var skjeggttimmeren.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Skulle kjøpe nettbrett, men var utsolgt tidlig, og det skulle komme på mandag, men kom ikke...

Men han trenger også en sånn vindfleecejakke, får se om jeg kjøper det i dag :)

Tøfler og brodder (han er ikke norsk og klager over at han ikke klarer å gå på isen så da får han to typer brodder til skoene, noen jeg fant i en praktisk eske som ikke tar så mye plass og du kan ha i lomma, og et mer "typisk" par.).
I tillegg får han 2500 kr, han kjøpte seg noe dyrt rett før jul så da blir det delvis fra meg :)

Vi gir hverandre ingenting i år, vil heller kjøpe oss er bra musikkanlegg etter jul :) i fjor gjorde vi det samme, da kjøpte vi nettbrett på januarsalg

Her ble det 4-dagers konsertbillett til Sweden Rock. Jeg vet han har såå lyst til å dra, men han tør ikke planlegge det siden lillemann da er 3-4 mnd. Tror han blir veldig glad :) Dyr billett, så det blir kombinert jule- og bursdagsgave. Har pratet med en kompis av ham som også skulle kjøpe seg billett.

vi ble enig om å ikke kjøpe noe. men jeg kjøpte en moods of norway genser og en tøff vest siden han er så elendig på og ha på seg jakke

Kjøpt nettbrett :P

Vi kjøper ikke julegave til hverandre i år...i stedet sparer vi pengene og tar oss en weekendtur i løpet av 2015:) Kjøpt en liten ting fra ungene da :)

Her fikk han Ps4. Spleiset med bestefaren hans så jeg skulle få råd til det.

Takk for tips alle sammen:) han ble veldig fornøyd med lydplanke og ullvang genser:)

Back
Topp