Hva gir dere i julegave til mannen?

Haha her får han en strut snus og 2 flasker "spesial" øl. Pol øl av den dyrere sorten. ;)

• Liker
Reactions: BMC
Har kjøpt eggekoker, som han har mast om lenge, og en bok om øl og mat :)

Han ønsker seg en lærjakke, så den får han. Leverandøren har selvsagt ikke sendt den ennå, så det blir kjipt nok en forsinket gave, men han vet at jeg har kjøpt den, så det er ikke like farlig.
Har i tillegg kjøpt en magnogrip (magnetbånd til å ha rundt håndleddet, til å enkelt feste skruer og slikt på når han mekker bil eller snekrer. Kjøpt på coolstuff.no).
Og noen morogaver som vi har moret oss over gjennom året.

Har kjøpt ny lommebok og noen treningsklær. Eneste han ønsket seg var sokker og boxere.. Får se om han kanskje skal få det også :P

Av meg får an klokka og av ongane får an ein mini drill frå Bosh, med integrerte bits :)

Foreløpig har jeg kjøpt Moods of Norway tøfler han kan ha på hytta, fra gutta.

Armbåndsur fra Police. Merk da at han ikke fikk bursdagsgave i november eller morgengave etter bryllupet for en uke siden (vi hadde avtalt å ikke kjøpe noe, men han gjorde det likevel).

Ingenting frå meg. Me skal heller bruka pengane på noko anna sammen. Men han får nokon vintersko frå barna.

Kjøpt treningsthigst (hm ikke riktig skrevet men fant ikke ut åssen det skrives...) til han. Også kjøpt noen hvite tskjorter for hull under armene på alle di han har....

Mangler en liten ting til men vet ikke hva det skal være.... Mest glad i praktiske ting han kan bruke og klær å sånn....

Tenker han må ha litt klær. Eller kanskje et årskort på et treningsstudio?:P *hinte litt* :D

Trillekoffert med egen labtop-lomme og en toppturbok.. ellers ønska han seg laseravstandsmåler, klær og endel utstyr til hytta..

Foreløpig har jeg kjøt et liggeunderlag han ønsker seg, det skal være fra gutta. Jeg skal kjøpe en liten ting fra meg også, han har ønsket seg et verktøysett som ikke er så altfor dyrt. Eller kanskje et PS4 spill...

Kjøpt treningsthigst (hm ikke riktig skrevet men fant ikke ut åssen det skrives...) til han. Også kjøpt noen hvite tskjorter for hull under armene på alle di han har....

Mangler en liten ting til men vet ikke hva det skal være.... Mest glad i praktiske ting han kan bruke og klær å sånn....
Tights? :-D

2pk t-skjorter, kopp og 7.sans fra gutta, ei jeansskjorte og en genser fra meg :-P bare ting han trenger egentlig

Back
Topp