Hva gir dere barna

S_C

Elsker forumet
av mat og drikke?

Her går det bare i mme, men lurer på om noen er begynt med noe annet f.eks vann, grøt osv?
Når begynte dere med det og hvor mye/ofte får de?

Kun pupp og av og til en flaske med erstatning på kvelden

ORIGINAL: kreps 83

ORIGINAL: Ihne

Gutten min er bare 3mnd, så her skal det ventes med grøt og annen mat.
Han får kun mme foreløpig[:D]

sign

Pupp ja, mat blir nok ikke før han nærmer seg 6 mnd...

ORIGINAL: siric

pupp - pupp - pupp og atter pupp [;)][:D]

Her blir det mme. Hu blir isje 3 mnd før 1 juledag. Så får hun av og til litt kokt vann, for å våte opp "den tørre" munnen. Men der er par et par ts. Må nokk vente litt med grøt. [;)]

ORIGINAL: siric

samme her[:)]

ORIGINAL: Majk1

pupp - pupp - pupp og atter pupp [;)][:D]

Min mor har gitt henne te, granateplevann og mintedamp. Hun synes det var godt. Men jeg har ikke våget å gi noe annet enn boobie[8D]

ORIGINAL: Elibra

Full pupp her. [:)]

Pupp og litt mme.

William får pupp + en flaske mme om kvelden. Prøvde det i går, og det resulterte i at han sov hele natten gjennom for første gang!! Puppene mine holdt på å sprenge når jeg våknet...men men er bedre det enn at han våkner for mat og ikke sovner igjen!

ORIGINAL: FruNette

Hun får mme. Hun har fått smakt velling (det har hun likt veldig godt)

Om hun er hard i magen får hun enten sviskemos eller sviskesaft (ca. 30ml saft..og kanskje 3 teskjeer mos).

Hun har også fått drukket kokt vann noen ganger. Dette skal være veldig bra sier helsesøster..for å slukke tørsten (det er ikke alltid de er sultne).

Sniker litt jeg..

Min hs sa at man ikke trengte å gi vann hvis de bare fikk mme, hun.. For jeg lurte på å gi litt vann nemlig. Fikk beskjed om at det tok opp plass som kunne vært brukt på mat. Skal si de er forskjellige de helsesøstrene..[8|][&:]

kun mme med litt malt i. Han liker det godt og trives, så vil drøye annen mat til han er hvertfall 4-5 mnd [:)]

MM...
han blir 4mnd om 8 dager... og siden han sover sååå dårlig om natta som han gjør.. dvs 2 -4 t så bare av og på resten av natten.. så fikk han 5 skjeer tynn grøt idag... til middag.. og han sov som en stein!!! han sover max 2x20 min på dagen enkli...de siste 3 måndtene affal.. helt vannvittig...tenk å ha en gutt som sover et par timer på dagen oxo da.. (som er fra kl 9-23)..det hadde jo vært fantastisk..for oss begge!!!
og fikk nå i kveld.. 5 skjeer.. sånn risgrøt blanda m melk fra mamma"kua" (meg altså..hehe)
så skal se om det har no for seg... er jo fra fire mnd og nå blir han det som sagt om 8 dager..så da syns jeg det er greit om det hjelper for han til å få det bedre... han likte det da.. han skal ikke begynne med noe mer av noe slag.. bare sånn her..MM og evt da denne kveldsgrøt-skjea.

ellers..tran da... MMMMM så godt...[:'(] og fått noe kokt avkjølt vann ved mage smerter tideligere.. men det var sånn 2 skjjer som medisin.. ikke fått det som "drikke".. venter med alt så lenge som mulig... MM as long as posssible :)

ORIGINAL: *Gitte87*

her går d i pupp[;)][;)]

vil helst vente med grøt til han blir 6 mnd, men hvis han trenger mer mat tidligere skal han sefølgelig få grøt tidligere[:)]

ene gutten min får bare mm, mens andre får mest mme.. vil nok vente i allfall to mnd til før dem får grøt..

Back
Topp