Hva går dere etter? eggløsningstermin eller ul termin?

Ja... kjenner ikke slik ut akkurat nå da men.. er førstegangs så aner ikke hvordan en fødsel eventuelt starter. Hehe :)
Ikke jeg heller da jeg tok et akutt keisersnitt i 2003. Så jeg venter i spenning på at NOE skjer snart..:D

Jeg hadde oul-termin 29. mai og menstermin 11. juni, så 13 dager imellom. Jeg gikk ut fra oul-terminen, men forventet å gå på overtid pga mensterminen. Ble ganske overrasket da vannet gikk 29. mai :hilarious: Så igjen, så er jo alt innenfor uke 37-41 regnet som innenfor termin, så sånn sett burde jeg jo ikke blitt overrasket uansett hvilken termin jeg gikk etter :happy:

Jeg hadde oul-termin 29. mai og menstermin 11. juni, så 13 dager imellom. Jeg gikk ut fra oul-terminen, men forventet å gå på overtid pga mensterminen. Ble ganske overrasket da vannet gikk 29. mai :hilarious: Så igjen, så er jo alt innenfor uke 37-41 regnet som innenfor termin, så sånn sett burde jeg jo ikke blitt overrasket uansett hvilken termin jeg gikk etter :happy:
Så rart!! Nei man får vel bare smøre seg med tolmodighet. Selv om jeg føler at det er ganske vanskelig i disse dager!! Hehe :)

Oul termin følger jeg :)
Og det er jo bra siden jeg ellers ville våre over tiden allerede med 2 uker :p
Jeg ammet så EL er jo ikke helt til, og stole på da...

Oul termin følger jeg :)
Og det er jo bra siden jeg ellers ville våre over tiden allerede med 2 uker :p
Jeg ammet så EL er jo ikke helt til, og stole på da...
Nei.. da er det nok litt mer usikkert:) da stemmer nok oul bedre på deg! :-D

Blæ.. er det vanlig med mye magevondter? Har hatt småvondt i magen i hele dag! er så lei :(

Det kommer vell litt an på ang hva slags mage vondter det er snakk om.
Om du er engslig ville jeg ringt føden, og forhørt meg.
Det er det med, og heller ringe en gang for mye enn en for lite.

Jeg er tidvis veldig støl i magen pga mye liv, og jeg tålte ikke magnesium tablettene jeg gikk for fra apoteket.

Er jo ingen svangerskap som er helt like heller :)

Det kommer vell litt an på ang hva slags mage vondter det er snakk om.
Om du er engslig ville jeg ringt føden, og forhørt meg.
Det er det med, og heller ringe en gang for mye enn en for lite.

Jeg er tidvis veldig støl i magen pga mye liv, og jeg tålte ikke magnesium tablettene jeg gikk for fra apoteket.

Er jo ingen svangerskap som er helt like heller :)
det er sant. har ikke ringt føden, da jeg har hatt så mye vondt egentlig gjennom hele svangerskapet. tror alltid det er noe på gang, men så bare forsvinner det igjen, haha!! :)

Null søvn i natt pga ekstrem hodepine.... var da voldsomt :(

Back
Topp