Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menstermin regnes som mest nøyaktig og riktig i mesteparten av verden. De burde sagt det til deg så hadde du sluppet å føle sånn på ventetida nå. Om du hadde tenkt 13. juni hele veien hadde du kanskje følt det litt bedre nå med å ikke ha født endaUL termin 5. Juni og mens termin 13. Juni. Så en del forskjell ja. Men har forholdt meg til UL termin siden mens termin var en SA og derfor litt unormal...
Joda, men den siste «mensen» var en MA/SA så veldig usikkert når kroppen var i rytme igjen og jeg hadde EL. Blødde jo mye mer og lengre enn vanlig mens.Menstermin regnes som mest nøyaktig og riktig i mesteparten av verden. De burde sagt det til deg så hadde du sluppet å føle sånn på ventetida nå. Om du hadde tenkt 13. juni hele veien hadde du kanskje følt det litt bedre nå med å ikke ha født enda
Skjønner... Det er dumt at det er så unøyaktig. Synes man bare burde fått en dato og et tidspunkt. Jeg aner jo ikke om jeg føder i morgen eller. 15. juli liksom. Arrrgh heheJoda, men den siste «mensen» var en MA/SA så veldig usikkert når kroppen var i rytme igjen og jeg hadde EL. Blødde jo mye mer og lengre enn vanlig mens.
Oi 2 uker forskjell er jo myeSå gøy å lese dere min mens termin er 15 juni med oul termin er 30 juni! Så er skikkelig spent på hvordan det går de neste dagene
Ja ikke sant?! Men er ikke 10000000% sikker på eggløsning, men er ganske sikker.... jeg syns det er sykt mye!Oi 2 uker forskjell er jo mye
Ja det var da voldsomt spennende å se om det skjer noe snart da.Ja ikke sant?! Men er ikke 10000000% sikker på eggløsning, men er ganske sikker.... jeg syns det er sykt mye!
Ja... kjenner ikke slik ut akkurat nå da men.. er førstegangs så aner ikke hvordan en fødsel eventuelt starter. HeheJa det var da voldsomt spennende å se om det skjer noe snart da.