Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lille var 3 uker i går, og foreløpig er vi mest hjemme. Har hatt en del besøk, det har egentlig vært mer enn nok. Har vært et par turer på kjøpesenteret, og trillet korte turer til butikken. Har ingen hast med å være ute å farte enda kjenner jeg
Lille jenta er 3 uker. Vi har hatt besøk hver eneste dag (!!!!!!) siden fødsel, veldig hyggelig og til tider litt slitsomt ellers prøver jeg å trille en tur hver dag, planlegger dåp og ferietur (må utnytte permisjpnstiden)
Her er lillegutt 5 uker i dag. Vi koste oss mest bare hjemme de første ukene. Brukte dagene til å bli kjent og å sove. De siste par ukene har vi begynt å gå mere ut. Siden jeg hadde ks følte jeg meg ikke i form til å gå så langt den første tida. Nå nærmer formen seg normalen og jeg gleder meg til å gå turer med vogna!
2,5 uker her og dagene flyr uten at jeg egentlig gjør noe som helst. Har hatt litt besøk men brukt mesteparten av tiden til å bli kjent, finne ut av rutiner osv. Har vært en del turer ut for blir helt rar av å sitte inne hele dagen, men tar jo en evighet å faktisk komme seg ut - satser på at det endrer seg når mor blir mer rutinert
Hatt en del besøk, men roligere siste uken. Jeg har vært ekstremt trøtt. Nå er vi ute på trilletur hver dag. Må ut av døra for å ikke bli gal. Har ikke tenkt til å lage de store planene de neste ukene heller. Like greit med litt surring nå før rutinene kommer for oss begge.
Lillegutt er tre uker i morgen og vi har foreløpig bare vært på noen småturer. Men må levere bhg hver dag da. Neste uke skal vi på helsestasjonen, babykino og første barsel treff - så da skjer det litt mer.
Vært mest hjemme, men en del besøk og flere turer ut de siste to ukene. Fint å finne på noe, men samtidig greit å ikke legge for mye planer nå som det ikke er noe særlig rutiner. Gutten vår er 3,5uker gammel
Har vært hjemme ei uke nå, og i går var første gang vi var utenfor døra og i dag har vi vært på vår første trilletur Ellers har vi hatt litt besøk, men de fleste av mine venninner har 2-4 barn selv så de vet hvordan det er å være førstegans og ha en nyfødt i hus, så maser ikke
Snuppa vår er litt over fem uker. Dagene går stort sett i det samme. Mye sofasitting og tv-titting når jeg ammer. Prøver ut å trille en eller to ganger daglig (gjort fra dag 5). Har hatt litt besøk, men ikke veldig mye fordi vi bor langt unna familie. Er på helsestasjonen en gang i uka på veiedag. Er også babysang annenhver uke her, har vært der en gang. Har siden fødsel vært en gang ute på restaurant med jobben, en kveld ute på restaurant med venninner og vært på et syklubbmøte. Tenkte å prøve meg på babykino denne eller neste uke Og skal være borte hjemmefra for første gang torsdag - søndag denne uka, da skal vi besøke svigers. Syns det er deilig å komme seg litt ut å treffe andre mennesker
Mini er 9 uker og her kommer det veldig an på hans dagsform. Er han rolig så går vi ut en tur, har han veldig magevondt er vi hjemme/går liten tur i bæresele. Blir endel bussing så da orker jeg ikke stresse meg rundt
Lillemor er 8 dager idag, har hatt besøk hver dag, men det har for det meste vært moren min som fungerer som avlastning og er gull verdt! Hun har selv født fem barn, og det er ikke en ting hun ikke kan hjelpe til med, i tillegg gir hun hunden turer og oppmerksomhet - han har vist tydelige tegn på at han føler seg tilsidesatt.
Dagene går i å sitte i sofaen med TVen på mens jeg ammer, vi steller på soverommet og går bittesmå turer. Mannen min er verdens beste pappa og er alltid med på alt! Han holder i tillegg huset ryddig og rent, går med hunden, lager nesten all mat og rekker meg alt jeg ikke får tak i han drar ut og gjør ærend også! For en mann!
Vi bruker mye tid på ingenting og dagene går fort! Hatt en god del besøk. De siste dagene er jeg blitt klar for å komme meg ut, men det tar jo evigheter! Pumping av den ene puppen pga sår slik at den andre er klar når vi er på tur. Toalettbesøk og dusjing av mor, bleieskift, frokost. Å komme seg ut før 11 er umulig