Hva går dagene deres ut på?

Trultelura

Forelsket i forumet
Hva bedriver dere de siste dagene med? Er formen bra? Noe spesielt som skal gjøres?

Selv ligger jeg for det meste på sofaen, strikker og tygger på isbiter. Bare venter på at det skal skje noe. Begynner å bli farlig utålmodig. [emoji87]
 
Mykje det same her. Blir mykje sofaligging og tv-titting desse dagane. Er 5 dagar over termin no, og bruker alt for mykje energi på å kjenne etter om noko er på gang. Er så redd for å gå ut av huset åleine i tilfelle noko skal skje. Formen er bra, men blir litt tussete i hodet av å sitte inne heile dagen. Men det må vel skje noko snart [emoji4]
 
Mykje det same her. Blir mykje sofaligging og tv-titting desse dagane. Er 5 dagar over termin no, og bruker alt for mykje energi på å kjenne etter om noko er på gang. Er så redd for å gå ut av huset åleine i tilfelle noko skal skje. Formen er bra, men blir litt tussete i hodet av å sitte inne heile dagen. Men det må vel skje noko snart [emoji4]
5 dager på overtid ja, da skjønner jeg at du bare ligger å kjenner etter. Er 12 dager til termin her, og JEG begynner å bli tussete.. så da har du min fulle medfølelse [emoji28]
Har tenkt samme tanke selv faktisk. At det kan starte når jeg er ute av huset. Men satser på at det er slik som de fleste sier, at det skjer når kroppen er avslappet. [emoji18] å da er jeg forhåpentligvis hjemme på soffan!
 
Blir mye sofaligging her også! Kjeder meg egentlig :p jeg er en utålmodig sjel, så har allerede ventet på at noe skal skje i noen uker! Har termin på torsdag, så det er heldigvis ikke såå lenge igjen!
 
Kjeder meg mye, men har mer enn nok og gjøre, det tar bare litt lengre tid. Hatt svake maserier i snart et døgn og fikk streng beskjed med jm om å hvile ofte og mye..her skjer det når som helst. Er 40+0 idag.
 
Mannen er sykemeldt, så vi har selskap i hverandre hjemme nå. Spiller mye badminton og diverse brettspill [emoji4] Ellers er jeg på trening av og til som vanlig. Holdt meg frisk og aktiv gjennom hele svskapet, som var målet.. 38+5 idag [emoji4]
 
Kjeder meg mye, men har mer enn nok og gjøre, det tar bare litt lengre tid. Hatt svake maserier i snart et døgn og fikk streng beskjed med jm om å hvile ofte og mye..her skjer det når som helst. Er 40+0 idag.
Ja det er disse maseriene da. Sov selv 2 timer i natt pga kraftige mense murringer som ikke vil gi seg. Ligger konstant i ryggen å presser på. Men ingenting som ligner på rier. Prøver å slappe av selv, så blir mye sofaligging. Må vell finne meg en ny serie å følge med på [emoji23]
 
Blir mye sofaligging her også! Kjeder meg egentlig [emoji14] jeg er en utålmodig sjel, så har allerede ventet på at noe skal skje i noen uker! Har termin på torsdag, så det er heldigvis ikke såå lenge igjen!
Ååå da er du jo så nærme. Har termin 30, så føler at 12 dager er sååå lenge.. haha
 
Mannen er sykemeldt, så vi har selskap i hverandre hjemme nå. Spiller mye badminton og diverse brettspill [emoji4] Ellers er jeg på trening av og til som vanlig. Holdt meg frisk og aktiv gjennom hele svskapet, som var målet.. 38+5 idag [emoji4]
Jeg også er 38+5 i dag. Men håper han kommer snart fordeom. Så flink du er som trener. Det skulle jeg gjerne gjort selv, men bekkenløsningen stopper meg. Godt at noen er flinke [emoji16][emoji16]
 
Jeg også er 38+5 i dag. Men håper han kommer snart fordeom. Så flink du er som trener. Det skulle jeg gjerne gjort selv, men bekkenløsningen stopper meg. Godt at noen er flinke [emoji16][emoji16]
Ja, satser på at han vil komme til uka! Kanskje mandag, når det er fullmåne? [emoji16] Da skal også mannen på sykehuset så det hadde passet perfekt!
Leit med bekkenløsning... ikke like lett å være aktiv da.
 
Ååå da er du jo så nærme. Har termin 30, så føler at 12 dager er sååå lenge.. haha

Joda, har egentlig innstilt meg på å gå over jeg, så har liksom ikke tenkt at det er så nærme! :p uansett hvor lenge det er igjen er det veldig spennende, det kan tross alt skje når som helst for oss alle! :)
 
Joda, har egentlig innstilt meg på å gå over jeg, så har liksom ikke tenkt at det er så nærme! [emoji14] uansett hvor lenge det er igjen er det veldig spennende, det kan tross alt skje når som helst for oss alle! :)
Ja samme her. Er igrunn innstilt og vet innerst inne at han ikke kommer før over termin. Altså, inn i sept en gang. Men jeg er så lei nå. Gråter hver dag for jeg vil bare ha han ut. Føler meg ekstremt dum men slik er de bare
 
Ja samme her. Er igrunn innstilt og vet innerst inne at han ikke kommer før over termin. Altså, inn i sept en gang. Men jeg er så lei nå. Gråter hver dag for jeg vil bare ha han ut. Føler meg ekstremt dum men slik er de bare

Satser på at det blir din tur snart! Jeg gikk 11 dager over termin sist, men fødte 3 dager før termin denne gangen til min store overraskelse. Hadde modningsrier i 3 dager, og den 3. dagen kom hun i full fart. 2 timer fra 2 cm til hun var ute. Jeg hadde masse små prosjekter her hjemme i ventetiden - fotoalbum, sortere skuffer og skap etc. Nå ligger en hel skuff tømt ut over et bord her hjemme, og jeg aner ikke når jeg skal få tatt det :p Håper ventetiden går bra for deg :Heartred
 
Ja samme her. Er igrunn innstilt og vet innerst inne at han ikke kommer før over termin. Altså, inn i sept en gang. Men jeg er så lei nå. Gråter hver dag for jeg vil bare ha han ut. Føler meg ekstremt dum men slik er de bare

Æsj, det hørtes ikke så koselig ut! :/ Du må fokusere på at han faktisk snart kommer! :D hvis du ser hele svangerskapet under ett så er det jo kort tid igjen! ;)
 
Satser på at det blir din tur snart! Jeg gikk 11 dager over termin sist, men fødte 3 dager før termin denne gangen til min store overraskelse. Hadde modningsrier i 3 dager, og den 3. dagen kom hun i full fart. 2 timer fra 2 cm til hun var ute. Jeg hadde masse små prosjekter her hjemme i ventetiden - fotoalbum, sortere skuffer og skap etc. Nå ligger en hel skuff tømt ut over et bord her hjemme, og jeg aner ikke når jeg skal få tatt det [emoji14] Håper ventetiden går bra for deg [emoji813]red
Oioi ja de gikk fort når det først startet ja! [emoji16] lite overskudd for tiden, men har gjort alt jeg kommer på som kan gjøres i heimen [emoji23] så nå er det strikking det går i!
 
Æsj, det hørtes ikke så koselig ut! :/ Du må fokusere på at han faktisk snart kommer! :D hvis du ser hele svangerskapet under ett så er det jo kort tid igjen! ;)
Ja, jeg må prøve det. Tror jeg har kommet meg inn i en ond sirkel med mye huff og stakkars meg - irriterer meg at formen er så dårlig, og sambo kan gjøre det han vil, mens jeg bare må ligge på sofaen [emoji23].... da blir det mye lettere å føle på tiden som går så sakte. Men han kommer når han kommer. Ingenting man kan gjøre med det
 
Ja, jeg må prøve det. Tror jeg har kommet meg inn i en ond sirkel med mye huff og stakkars meg - irriterer meg at formen er så dårlig, og sambo kan gjøre det han vil, mens jeg bare må ligge på sofaen [emoji23].... da blir det mye lettere å føle på tiden som går så sakte. Men han kommer når han kommer. Ingenting man kan gjøre med det

Hehe, høres litt ut som meg det! Formen min er ikke så veldig dårlig egentlig, men irriterer meg at samboeren min kan gjøre hva han vil (jogge, gå fort opp en bakke osv). I tillegg blir jeg jo sliten av alt! :p
 
Back
Topp