Hva går best sammen? *katt*

Mirus

Forumet er livet
Ho og ho, eller hann og ho? Vurderer å få en pus til, vi har ei eldre katte fra før. (8 år)

vi hadde to hu katter før, men hu ene var vel sikker 10 når vi fikk kattungen, var litt kranling først og hu gamle var ikke så happy for hu lille men hu var jo ei gammal dame da, men det gikk veldig fint

Vi har to hokatter, på 6 mnd og på 7 år.

De går kjempegodt i lag. Spiser av samme fat, vasker hverandre og sover ofte inntil hverandre.
Yngste pusen blir noen ganger litt for hyper for den gamle pusen, men regner med det roer seg litt etterhvert[;)][:)]

ORIGINAL: Mirus

Ho og ho, eller hann og ho? Vurderer å få en pus til, vi har ei eldre katte fra før. (8 år)

ho og ho

Vi har hatt ho og han, men har nå to hanner. Begge deler har gått fint hos oss. Ene er kastrert, så kanskje derfor?

ORIGINAL: filledokka

ho og ho

Hmm, ja er det jeg egentlig tror og! [:)] Har hatt katter i 23 år, men har de siste årene kun hatt en pus. Har hatt ho og ho før, men de likte ikke hverandre pga det var mor og datter..... Har hatt hann og ho og det har jo gått fint det og. Ergo er jeg vel like klok, men det har vel kanskje helst med personligheten på dyret å gjøre. [8|] *ler litt av eget ressonement*

ORIGINAL: Lois Lane

Vi har hatt ho og han, men har nå to hanner. Begge deler har gått fint hos oss. Ene er kastrert, så kanskje derfor?

Foreldrene mine har tre kastrerte hannkatter og de slåss som bare fy innimellom.....[X(][8D] Men kan jo være derfor selvsagt, men tviler litt. [8D]

ORIGINAL: Bdancer

han + hun er best, deretter 2 kastrerte hannkatter og til sist to hukatter. har jeg hørt. men katter er individer med personlighet...så det kommer veldig ann på. også raser har noe å si for hvordan de er sosialt med andre dyr.

Har vurdert å få tak i en katt til i flere år, men lander alltid opp med å ikke få tak i en. Saga (katta) trives best som dronning i eget hus tror jeg. Hun trives ikke spes godt sammen med kattene til foreldrene mine, selv om hun bodde der i to år. (Bodde der pga jeg gikk på skole)

ORIGINAL: Lois Lane

Foreldrene mine har tre kastrerte hannkatter og de slåss som bare fy innimellom.....[X(][8D] Men kan jo være derfor selvsagt, men tviler litt. [8D]

Der røyk den teorien[8D]

Vi har en hann og en ho. Gamla ble litt sur når vi kom hjem med minsten, men hun har vendt seg til han nå[:)]

har to monser å det går bare bra,

Har nok ikke så mye å si, bare pass på kastrering/sterilisering dersom du tar 2 forkskjellige kjønn.
Har selv hatt en jentepus og 2 guttepuser samtidig.

Jeg har hatt katter i hele mitt liv.. Mange katter, og det som har fungert best av de alternativene du sier, er jente katter.. Har vært bittelitt problemer med en gang, men de har alltid blitt venner.. Nå har jeg en hun katt på 5 år og en hann katt som er 1,5 år (han har vært her siden han var 8 uker) De flyr i totta på hverandre hele tiden [&:] Begge er sterilisert/ kasterert.. 

Back
Topp