Hva fyller dere dagene med?

August16spire

Elsker forumet
Har termin 29.juli (men går garantert over) og har.mye kynnere og vondter her og der. Føler jeg mest sitter opp/ned I sofa og venter, trykker på telefonen og spiser litt. Så lurer på om hva andre fyller dagene med? Har to jenter på 6 og 9 men de underholder seg mest selv:joyful:
 
Også termin 29. Juli og gjør på ca det samme som deg :rolleyes: spiser og ser på TV.. Og prøver å reise på besøk, men de fleste jobber jo på dagtid :p skulle ønske jeg kunne gått på tur, shopping, gjort husarbeid osv., men sliter mye med bekkenet.. Så da blir dagene ganske ensformig!
 
Hadde termin 3/7, sover, strikker, ser Netflix og veeeennttteerr...
 
Har termin 20juli. Fyller dagene med en aktiv 4åring som har sommerferie. Er vondt, å jeg er sykt trøtt. Men har ikke noe valg, å dagene går ganske fort :)
 
Fyller dagene med masse egentlig, vasker, baker, rydder, TV, soving osv osv :)
Heldig med at jeg ikke sliter med bekkenet osv! :)
 
Har termin 20 juli og er på hytta til foreldrene mine for å få litt avlasting med storebror som er 18 måneder og veldig aktiv. Ellers prøver jeg å hvile mens hans sover og så blir det å springe etter han når han er våken.
 
Prøver å aktivisere 1,5 og 3 åringene mine :p og så strikker eg, ser tv og sover :p hadde håpt på litt fint vær då men det ser dårlig ut..
 
Hadde termin 11/7. Jeg strikker, rydder og organiserer, handler litt, drar på kafé, lager syltetøy og ser på TV . Men det skal sies at alt skjer i små bolker og sammen med mannen som har ferie. Vi prøver så godt vi kan å aktivere oss selv slik at ventinga ikke tar alt fokuset
 
Aktivisere jentene på 2 og 4 år.Vente på baby og sommerværet! Hadde planlagt at siste uka før termin skulle de bade mye men neida,regn:mad: da kreves mamma mye mer:wtf:
 
Back
Topp