Hva fotoprogram bruker dere??

McQeen

Gift med forumet
Til redigering av bilder??

Hvordan får dere svart/hvitt bilde med blå øyne f.eks. ???

Bruker Picasa. det er gratis og kan lastes ned fra www.google.no/picasa. Verdens beste gratis nedlastbare fotoprogram er det blitt kåret til. Tror du kan klare å lage sort hvitt emd blå øyne, men er ikke helt sikker... Er i alle fall veldig enkelt å forstå det programmet! Pluss at det legger inn alle bildene fra PCen din automatisk i programmet.

Adobe Photshop Cs2
Kan gjøre alt man vil med det ;) Tar bare lang tid å lære seg ;)*

Bruker Photoscape og jasc paintshop pro 9, og eg vett kossen eg lage svart kvitt med blå øyner[:)][:)]

Men er MASSE eg ikkje kan endo, er veldig masse og setta seg inn i [&:][;)]

ORIGINAL: Sprettrompa!

Bruker Photoscape og jasc paintshop pro 9, og eg vett kossen eg lage svart kvitt med blå øyner[:)][:)]

Men er MASSE eg ikkje kan endo, er veldig masse og setta seg inn i [&:][;)]

Hvordan lager du blå øyne på svart(hvitt bilde da?[;)]

I photoscape legger du inn bilde så går du på filter , der står det region ( out of focus ). trykker du på den og markerer det området som skal være farge på [:D]

Og etter på farger du rester av andre farger ved å trykke på bright color - Remove color cast [:D]

Hvis bildet er orginalt svart kvit, så vett eg ikkje kossen du gjer da. Du må ha et bilde som er farger på, og der du ser blå fargen på øynene til personen.. :)

bruker photoshop... kan gjør uendelig mye med det, men ulempen er at det krever endel makinkraft og er ganske komlisert til du kommer inn i systemet

Back
Topp