Hva forventer du av far under fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Jeg ønsker keisersnitt denne gangen, da jeg har utviklet en voldsom fødselsangst siden sist.
Jeg forventer egentlig ingenting spesielt. At han er der.

Jeg forventer det samme som sist. Vi hadde en avtale på forhånd hvor jeg ba han om å gjøre ting istedenfor at han skulle prøve seg frem å få kjeft om han gjorde feil :) Veldig greit ;)

Jeg forventer at han står der under hele fødselsn å ser hvor hardt jeg kommer til å jobbe for å få ut vår unge. Mener de har godt av å se hva vi går igjennom så de får mer respekt og forståelse :)

Jeg forventer at han står der under hele fødselsn å ser hvor hardt jeg kommer til å jobbe for å få ut vår unge. Mener de har godt av å se hva vi går igjennom så de får mer respekt og forståelse :)

Enig med deg :)
Han selv mener han skal sitte pp venterommet med sigar og konjakk da :p hehe

At han skal holde kjeft og gjøre som jeg sier :p

(Dette var ment med humor ;))

Så lenge han min er tilstede i samme rom så er eg fornøyd. Han har aldri vært med på 1 eneste fødsle. Så håper dette blir hans første :-) vi jar ai datter i lag fra før å så har han 2 stk frå tidligere ekteskap.

Jeg forventer at han holder roen og ikke stresser :-) men han var veldig god å ha forrige gang, og regner med han er like god å ha denne gangen også :-) nettopp jobbet tidligvakt forrige fødsel og sovnet et par timer mens jeg hadde rier. Men det gjorde ingenting. Hvor mye hjelp er det egentlig i en stuptrøtt far som har vært våken i over ett døgn? :P

Så lenge han er med meg er jeg fornøyd. Er jo noe som er spennende og nervepirrende for han også. Så han skal få lov til å takle det på sin egen måte :)

Back
Topp