Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt både time hos lege og time hos jordmor. Legen var veldig forståelsesfull og vi snakket mye om kvalmen min, jobbsituasjon og bekymringene mine. Hun undersøkte meg også. Med jordmor var det mer en tidlig info time (skulle egentlig være gruppe) så vi pratet bare.. men var der i over en time og hun tok frem temaer som jeg nesten ikke har tenkt på selv eller ikke tenkt til å nevne. Hun var veldig dyktig til å få meg til å se litt lengre frem i svangerskapet og vi kom inn på både det med å reise som gravid (om at noen flyselskaper ikke tar deg ombord om du er over 32 uker, at du må ha med deg helsekort og blodprøvesvarog helst en bekreftelse fra lege/jordmor om at du har et normalt svangerskap).. jordmor overgikk i alle fall mine forventninger!
Jeg kommer til å gå mest til jordmor. Hun jeg har har jeg "valgt" selv, hun ga meg fantastisk oppfølging på slutten av forrige svangerskap og fikk meg til å bli litt roligere i forhold til fødselsangsten min. Hun jeg gikk til først gjorde nesten ting værre.
Nå har vi lagt opp et løp fram mot fødselen og hun har søkt meg inn på utredning på sykehuset i forbindelse med fødselsangst og Setefødsel/bekken med forrige. Føler at en jordmor har mer tid og mer forståelse enn legen. Legen min er også fantastisk, det er ikke det. Men en lege har jo bare 15min per pasient, jordmora har en god klokketime!
Håper jeg klarer å finne meg sånne gode jordmødre! Får man bytte om det ikke klikker?
Det tror jeg skal gå bra. Du kan jo uansett spørre om en annen om du ikke er fornøyd.
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, får så dårlig overfor fastlegen! Men hva er vanlig å gjøre på første kontroll?