Hva forteller dere?

• Trådstarter Trådstarter Kristina :-*
  • Opprettet Opprettet
Vi delte alt om graviditeyen var faktisk han som måtte se testen om den var positiv for jeg turte ikke

Forteller alt:) Sitter å leser opp fra gravid appen når vi går inn i en uke. Så pleier han å spørre om det eller det har skjedd iløpet av uken, eks om jeg har hatt halsbrann:p

Han fikk vite det meste, men interessen var det så som så med. Jeg fortalte ham uansett det jeg opplevde, men han spurte ikke så mye. Jeg skjønner det forsåvidt, siden han ikke merket forandringene i så stor grad som jeg gjorde selv.

Deler alt egentlig, men maser ikke så mye til han om bevegelser den lille gjør, og ber han ikke ta på magen å sånn. Rett og slett fordi han synes den delen er litt ekkel :)

Alt medisinsk og kontroller, kvalme ol får han vite om :)

Fortalte det meste, tenkte at det var begges graviditet :)

Forteller alt, selv om alt ikke er like delikat :P Han er jo en like stor del av dette som meg og så er han kjempeinteressert :)

Han var ikke sånn superinteressert i å snakke om svangerskapet og hva som skjedde osv så endte opp med at jeg snakket med venninner istedet. Selvfølgelig ikke noe kjekt for min del men var verre å føle at jeg maste på ham om det.
Han klarte ikke helt å sette seg inn i det og se det for seg. Var først da jeg vekket ham om natta at han fikk et realitetsklask i trynet :P

Alt. Nei forresten ikke detaljer om forandring i utflod og sånn...

Fortalte alt

Litt for mye kanskje laughing7

Back
Topp