Hva finner man på?

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Hva finner man på med en 3 månder gammel baby?
Jeg kjeder meg så fælt...

Hva gjør dere om dagen? :-)

Tja.... Tøyser og tuller med baby, rydde/slappe av mens ungen er fornøyd/sover. Ellers går ho mye tid til amming og skifting. ;)

Vi går tur. To hunder og barnevogn = kaos! ;) leker og synger. J har funnet ut at det aller beste er å sove på mors bryst. Så det går med noen timer med soving på sofaen.... :)

Vesla mi sover ikke noe særlig. Ca 15 min om gangen :o
Synger, tøyser, prater og alt det der. Hun "er med" på husarbeidet..har aldri vært så strøkent her før :D
Hun liker ikke ligge i vognen. Så trille er mer stress enn kos!

Må nok bare finne meg i at det er sånn det er på denne tiden :p

Drar på handleturer, er sammen med barselgruppa, går tur, bake, studere (gjorde jeg sist, ikke denne gangen).

Besøk venner/få besøk, cafe, gå tur med bæresele :) Slitsomt med bare 15 min dupper! Jeg synes det er slitsomt med mi som ofte bare har en halvtime i slengen :p

Jeg er ikke den sosiale typen. Så det og gå på besøk eller ha besøk vil være slitsomt og ikke givende på noen måte.

15 minutters dupper er litt slitsomt ja :p Vi finner nok ut av det etterhvert :)

Takk for tips! :D

Her går jeg tur /løper tur med vogn - bæresæla er alltid med siden mini ikke liker vogn når han er våken.. jeg holder på med husarbeid, maler, sparkler, pusser i gangen når han sover.. ellers går jeg litt i butikker og ulike ærend.. holder på med oppussing, så jeg handler inn det meste.. og møblerte en utleieleilighet forrige uke, så det var mye fiksing.. er med ei venninne med baby endel.. litt styrearbeid i en frivillig organisasjon.. trener hunden min.. leker masse på gulvet med ham.. styrer med litt dåpsplanlegging.. men siste uka har jeg vært på ferie hos foreldrene mine og vært alene på dagtid - fy så kjedelig! Her kan jeg jo liksom ikke gjøre like mye...

Vesla mi sover ikke noe særlig. Ca 15 min om gangen :o
Synger, tøyser, prater og alt det der. Hun "er med" på husarbeidet..har aldri vært så strøkent her før :D
Hun liker ikke ligge i vognen. Så trille er mer stress enn kos!

Må nok bare finne meg i at det er sånn det er på denne tiden :p
Min var en skikkelig sovebaby fram til ca 2 mnd...nå er det ingen rutiner på hvor lenge eller når han sover trilleturene her og er også som regel bare skriking, men har fortsatt et desperat håp om at han skal venne seg på å sove ute hehe!

Planlegger dåp, bestilt bilder og laget takkekort på nett, laget bildevegg i stua, har hatt div. Familie på besøk, ommøblert, plantet og dullet i hagen, bakt :)

Ser filmer med baby på fanget, lager fotoalbum, nettshopper. ;) Jenta mi liker veldig godt babygymmen sin, så får gjort mye når hun ligger på gulvet og prøver å spise opp lekene sine. ;) Kan dra ut på ærender, bake litt, ta noen bilder og redigere dem, surfe på nettet, rydde og sortere ting hjemme eller rett og slett ikke gjøre noe som helst. :)

Back
Topp