Hva finner dere på i permisjonstiden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Både og! Finner på noe ekstra med andre mammaer ca. annenhver dag, men er ellers ute på en lang gåtur eller spontan tur til byen :)

Er mest hjemme jeg :) går en lang tur hver dag. Ingen av mine nærmeste venninner har barn, å de som har barn har ofte litt større barn. så blir ofte mye alene.
Men så slutter samboer veldig tidlig på jobb så dagene går egentlig veldig fort :)
Men på helgene er vi litt ute å farter :)

Gubben jobber bare 3 dager i uka nå..de dagene han jobber er jeg og mini mye ute og farter/besøker andre. Ellers er det mye hjemmekos :)

Pga sykdom hos meg, og magesmerter hos den lille, så har hele den første tiden vært ganske mye hjemme. Så håper snart formen er bedre hos begge to, så kan komme oss litt mer ut :-)

Vi holder oss stort sett hjemme. Lille hater kjøre bil så kommer oss ikke så langt :p og er ikke fornøyd med mindre jeg bærer rundt og slitsom skulle gjøre det i det offentlige :p

Vi holder oss stort sett hjemme. Lille hater kjøre bil så kommer oss ikke så langt :p og er ikke fornøyd med mindre jeg bærer rundt og slitsom skulle gjøre det i det offentlige :p

Har du prøvd vevd sjal, ringslynge eller fullklips? Det er gull her både hjemme og ute. Lille bæres mer enn han ligger i vognen her til tider..

Vi gjør både og. Prøver å få tatt oss en trilletur hver dag, men er det skikkelig drittvær går jeg ofte på senteret eller blir hjemme istedenfor. Har en venninne som også har en liten så er endel med henne, men jeg er en ganske sosial person så kjenner på at det ofte er litt ensomt. Har derfor begynt på babyboothcamp og meldt meg inn i gruppe for bæremammaer i Bergen som møtes ukentlig. Lurer også på babysang, men det er et stykke å reise..

MEN jeg tar også dagene som de kommer. Er lille grinete så avlyser jeg gjerne planer og vi tar det rolig hjemme..

Har du prøvd vevd sjal, ringslynge eller fullklips? Det er gull her både hjemme og ute. Lille bæres mer enn han ligger i vognen her til tider..

Ja har både ringslynge og bæresele men han liker det ikke :/

Noen dager blir det mye farting,men prøver å ta det med ro de dagene det lar seg gjøre :) når de to eldste er i barnehagen prøver jeg å gjøre unna en del husarbeid,handle o.l.. Da kan vi slappe av og kose oss hjemme eller evt finne på noe med venninner med barn på samme alder når de har fri. Passer og på å slappe av hjemme med lille når det bare er oss to da.. Ikke alltid like lett å balansere syns jeg..er egentlig veldig sosial,men plutselig kjenner jeg at jeg har behov for å bare være alene hjemme :D

Back
Topp