hva fikk...

Sånn fisherprice bamse som snakker og synger. Og et par Stonz.
 
av oss : bilstol (kjøpt to på en mnd =( han likr ikke den første) - rock star bamse, to trolls dvd er og en fisher price garasje.
 
ellers:
fisher price learn and play home
cars gåstol
masse fine klær
penger
tre klosser
lambi sauer ;P
flere bamser
flere leker...
sengetøy
100 gange 140 dyne i dun
mikkemus klubbhus dvd
 
 
sånn da tror jeg det er husket ;P;P
 
=)=)=)=)
 
 
Melinda fikk en leke,skogstad jakke.
 
Ine ikk en cd spiller og noe annet dill.
 
brukte vel 500 på hver.
 
Av oss fikk ho bilstol (som vi tok i bruk 1 uke før jul), en utedress (som vi ikke gadd å pakke inn) og 1 par skinntøfler.
Ho fikk sinnsykt mye gaver av familie og venner - klær (kjoler, gensere, pysjamaser osv), leiker (bamser, putteboks osv osv osv) samt litt praktiske ting som smekker, håndduk osv. Så ho kan ikke være annet enn fornøyd [;)]
Mamma og pappa er ihvertfall svært fornøyd og rørt over alt som har kommet i hus [:)]
 
Mini fikk dress og julenissebok fra oss.
 
Ellers fikk han:
Adidas-dress
Brio-tralle
Akebrett
Learning-bamse
Puttekasse
Ulltøy
Bil
Andre Bamser
Masse fine klær
Bok
Votter
Leketelefon
En annen dingsebomsleke[:D] fra FisherPrice
Penger
Tralle med klosser i
 
Vet ikke om jeg har fått med meg alt jeg. Disse små er jammen meg heldige må jeg si[:D].
 
liten dukke og bamse som trekkes opp og spiller nattasang
 
Av oss fikk hun leker [:)]
 
 Men masse annet av andre da.. Gidder bare ikke skrive alt her.
 
Tjalve fikk trekjøkken,matvarer til(hehe i plastikk),Thomas toget morgenkåpe
Frøya fikk et sett klær fra Fabelfant(syns de har sååå mye kult),leker og gåvogn
o tre[:D]
 
Av oss fikk hun den FisherPrice bamsen [:D]  og litt klær!!
 
Sofie fikk en dukke til hele 100kr av oss (og fra julenissen fikk hun et puslespill)(fra oss det også)[:)]
 
Har ikke dårlig samvittighet for hun fikk så mye.
 
Back
Topp