Hva fikk du til jul?

Masse boller og glass fra rosendahl
Asjetter og skåler til serviset vi samler på
En del interiør ting
Ting som guttungen har lagd i barnehagen
Diamant øredobber
Litt div hjemmelaget godis
En vase

Sammen fikk vi noen gavekort ; på kiwi og kitch'n, serveringssett i merket vi samler på, to pakker til med rosendahl vannglass. Og ting frøkna og storebror hadde laget i bhg og på Sfo.

Alene fikk jeg lyslykt, ulltøy, veske, håndkrem, kopp, tupperware-skål, sjampo og balsam, kubbelys, gavekort.

Vi er veldig fornøyde :-)

Jeg fikk : 2 tights, en cardigan, en tunika, masse kremer, sminke, penger, hjemmelaget karamell, bodum presskannekrus, lykt, lys, lommebok, smykke, hårbånd, pysjbukse :)

Last edited:
Mesteparten av gavene ligger hjemme. Vi fløy til familien min for juleferie og fant ut at det var ekstraarbeid å ta med gavene ned bare for å pakke dem opp.
Men av det jeg/vi har fått her nede:
Gavekort på tatovering
Stekepanne
Hardangerbestikk
Penger

En smoothie blender, fint armbånd, cottonballs, kokebok, penger, lyslykt, gavekort, gavekort på hudpleie, kjempefine hjemmesydde brikker, duk, dagkrem, strekkmerkekrem, noen små sminkeprodukter, sjampo og balsam... Tror det var alt :) Veldig fornøyd! Noe er altså spesielt til meg og noe til oss begge. :)

Ny tlf :D
Stekepanne
Wokpanne
Noen sybøker
Drill
Babycall
+++

Last edited:
Hehe, min liste er utpreget kort. Vi voksne gir ikke gaver til hverandre lenger. Vi er voksne og kjøper det vi trenger selv gjennom året. Min liste ser derfor sånn ut: to par ullsokker, en designnøkkelring fra Italia (min brors italienske svigerfamilie var sammen med oss i år) og så fikk jeg faktisk 500 kr av tanten min. Veldig fornøyd, jeg, for hadde ikke regnet med å eventuelt få noe utover bittesmå ting ;).

Kenwoodmaskin (fikk den i oktober) fra kjæresten, MacBook Pro med trådløs mus fra kjæresten. Kakeboks, bokstavstempel til kjeks, duk, kopper, vaffeljern, slowcooker, hamburgergrill, parfymer :) Veldig fornøyd og føler meg ekstremt bortskjemt for første gang i mitt liv:)

- støvsuger sånn hånd greier med forlenger til
- gavekort
- gulv teppe
- lue, votter og skjerf
- far med ugle motiv på
- veske med uglemotiv
- smijerns knagg i ugle form
- la creuset gryte
- Bodum blender
- lysestaker fra dråpe
- vase i glass
- to ildfaste former til Paul pava serviser
- stort fat til samme serviset
- julekaker
- kransekake
- kalender med sånn terninger og ei tavle på
- bilde ramme

Tror det var det :) kjempe fornøyd og overveldet!

Ullvang genser, Kari traa sokker, sjenk, lyslykt, penger, gavekort, ilfasteformer, skåler i et service vi samler på, strikkesokker, cottonligths, kopp og en liten skål fra green gate, og noen nydelige ting som barna har laget:)

Jeg/vi fikk:
Penger
Gavekort på Kid
Stekepanne
Kjøkkenvekt
Badevekt
Sateng sengesett
Strechlaken
Stor nisse
Håndklær og kluter
Duk
Kakebokser
Forkle
Spisebrikker
Dusjsåpe
Sminkefjerner
Dab radio
++++
:D

Jeg fikk noen lykter og ett lyshus jeg har ønsket meg. Og ett sengesett jeg har siklet litt på. Og ett gavekort på Amfi sentere. Fått masse fint ungene har laget, og endel småting hist og her. Mest av alt ble jeg glad for en trolldeig snømann Snuppa har laget og ett kort med tegninger Tassen har laget.

Fikk mange flotte gaver :)
Fitbit Charge HR armbånd fra mannen. Liten harddisk fra mamma og pappa. Flotte ting til frøkna. Klær, sminke, uteklær til frøkna. Masse nyttige saker :)

Jeg også fikk den fitbiten ;)

Har du begynt å bruke den?

Ikke akkurat stegrekord i jula, men kommer sterkere tilbake ;)

Jeg også fikk den fitbiten ;)

Har du begynt å bruke den?

Ikke akkurat stegrekord i jula, men kommer sterkere tilbake ;)
Hvordan fitbit type har du?

Min kom på arma rett etter den var lada igår kveld :p ble bare 4700 skritt idag :p baaare vært inne :p

Hvordan fitbit type har du?

Min kom på arma rett etter den var lada igår kveld :p ble bare 4700 skritt idag :p baaare vært inne :p

Samme som deg! Charge hr. Tok den på i dag, siden den ladet i natt. 7600 skritt, men hadde en liten runde ute med barna. Spent på hva resultatet blir når hverdagen med trening og travle dager er tilbake :)

Samme som deg! Charge hr. Tok den på i dag, siden den ladet i natt. 7600 skritt, men hadde en liten runde ute med barna. Spent på hva resultatet blir når hverdagen med trening og travle dager er tilbake :)
Stilig:) Hvilken farge fikk du?:)

Synes det er kult å tracke søvnen på den og. Så får gubben se hvor mye jeg faktisk er våken med lille :p haha.

Ble blå gitt. Var visst utsolgt for alt annet, men var helt grei den :) og godt poeng ja, tror ikke det er så mange timer sammenhengande i alle fall ;)

3 kahler lysestaker i sølv
1 kahler Skål i sølv
Stort flott lerret
3 lys lykter
Kakespade
Gavekort på 5000
Nisse

Det som gledet mest var et maleri min beste venninne hadde fått malt til meg. Av oss og barna våre. Tårene spruta. Det er så nydelig!

Jeg fikk masse flott. Blant annet nydelige øredobber, Apple Watch, deler til Nisseserviset jeg samler på :-) gavekort på barnevakt! Hehe!

Kahler bolle
Kahler lysestake
Kindle
Ansiktskrem
Godteri
Willow tree figur
Skjerf
Te
Lysestaker
Georg Jensen julepynt

Felles
Kahler vase grønn