Hva fikk du til jul?

Kenwooden va virkelig kruno på verket :P (den gamle gjekk i golvet, så mannen spanderte ny på meg)
Penga
Gavekort
Hekla hua
Ullabbe
Grand Cru Cognacglass
Julapynt
Gautpanna
Grand Cru suppeskåler

Kan ikkje sei anna enn at eg e fornøyd :)

Fikk også masse fint :)

-Kahler vase x2
-kahler skål
-julepynt
-stavmixer
-FroGo maskin + ekstra flaske til
- snø smykke + armbånd
- en del penger
- brikke til å sette panner på som minsten har laga i bhg :)
- og lykt som eldste har laga i bhg :)

Fikk kjempe mye fint :)

Gavekort
Bodylotion og parfyme
Ullundertøy
Genser
Penger
Gavekort

Ventelator til kjøkkenet
Massasje hammer
3 forskjellige karaffler
3 salatboller fra CH alle forskjellig
Sengesett
Kopp som jentungen har malet på
Penger
Iskrem maskin
Bamse silikon kakeform
Mandelkvern
Stekepanne og grillpanne
Komfekt
Ps4
Dundyne

Michael Kors (selma) og tilhørende lommebok, lysestaker og skåler fra Kahler sølv-serien, ipad mini 4, penger, skinnvotter, hagebok, juicesentrifuge, stekepanne, gavekort, penger, øredobber, utskiftbart strikkepinnesett fra Knit-pro og litt såper og slikt. Veldig fornøyd :)

Mye fint dere har fått. Det beste jeg/vi fikk var vell en krakk slik at jeg på 160cm når opp i kjøkkenskapene ellers ble det tursko, brodder, smykker, diverse i Rosendahl serien, penger og gavekort. En del nips også. Godt fornøyd med fangsten iallefall gleder meg til romjulsalget. Da skal det handles inn dekketallerkener!

Fikk mange flotte gaver :)
Fitbit Charge HR armbånd fra mannen. Liten harddisk fra mamma og pappa. Flotte ting til frøkna. Klær, sminke, uteklær til frøkna. Masse nyttige saker :)

Hurra for fitbit :p nå kan du bli med på challenges :p hoho

Krølltang
Bukse
Genser x2
Karitraa hipster x4
Vannkoker
Sengetøy x 4
Juletrepynt fra Kahler
Bergans lue
Sofapute
Ting ungene har laga ♡

Fikk golvteppe, støvlar, pengegaver, gavekort, bestikk som me samlar på, kahler vase, ein topp, håndkle, heimestrikka gryteklutar og oppvaskklutar, eit stort kakefat, ny iPad og sjokolade:) Veldig fornøyd:)

Back
Topp