Hva fikk du til jul?

jeg og samboer fikk bålpanne. så fikk jeg litt klær, led kubbelys, penger og litt "dill" :) veldig fornøyd

Masse fint :) Gavekort, penger, kubbelys, duk
, dekor osv ;)

Fikk mange flotte gaver :)
Fitbit Charge HR armbånd fra mannen. Liten harddisk fra mamma og pappa. Flotte ting til frøkna. Klær, sminke, uteklær til frøkna. Masse nyttige saker :)

Sammen fikk vi penger og en diger lyslykt.
Jeg fikk penger, pynteugler, treningsjakke og joggesko. Skoene hadde jeg riktignok kjøpt selv. :p

Teflonduk, lyskjede, kahler lyshus, krølltang, brettspill, konsertbillett :)

Treningsklær, håndduker, gavekort, pynteting, smykke, snop, klær, bok, og litt diverse nips :D

Jeg fikk
- Ny kjøkkenmaskin
- Kamerastativ
- En flaske vin
- En kokebok
- Noen eggeglass jeg hadde ønsket meg
- Et halskjede frøkna hadde laget i barnehagen
- En julestrømpe eldsten hadde laget på SFO
- En pyntefigur
- En stor Anton Berg konfekteske
+++

Det store høydepunktet var speilrefleks kamera fra mannen min<3
-smoothie maskin
-trådløs 2 i 1 stor håndstøvsuger
-wokpanne
-tapet
-flere deler til pen-serviset vårt
-koke og bake-bøker
-penger
-langpanne bakepanne
-veske
-sengetøy
Også fikk datteren vår en haug med fine ting! Veldig fornøyd!:)

Masse flott:)
Rosendahl dessertskåler og fat
Bodum presskanne og krus
Penger
Gavekort på hudpleie
Gavekort hos frisør
Masse flott gutta har laget
Hjemmelaget mat
Vin og konfekt

Strikka kjøkken kluter og et håndkle
Sokker
Ullsokker
Luer
Stearinlys
Fargebok
Film
Håndmikser
Stekepanne
Pledd
Pysj
Telysholdere
Smykke med navna til barna
Snakcs og penger.

Har fått masse fint og er veldig fornøyd selv om det pleddet jeg fikk funker dårlig som sengeteppe som var det jeg egentlig skulle få da Hehe :P

To gavekort, penger, sengesett, parfyme, lysekrone, ting guttungen hadde laget i barnehagen, flax lodd, fin short, pynt, elektrisk visp, kubbelys. Er veldig fornøyd med alt jeg fikk

Fikk en del penger som vi skal legge i nye madrasser (tog du an?), middagstallerkener vi samler på, rompetaske til turgåing, en genser og noe kosmetikk/badesaker, vin og noe krydder-sett fra apoteket. Mye fint. :)

Kahler lyshus, kahler vase, 2 kahler lysestaker. Juletrepynt. Lysholder. Fitbit hr charge. Støvler som ser ut som armyboots, regntøy. Hårfønersett.
Tror det var alt. Var hvertfall veldig fornøyd jeg :D

Jeg fikk langrennsdress, ullklær, skjerf, skibriller, alpintbriller, sminke, Nicholas vahe- produkter, urbania lyshus, parfyme, bøker :) (jeg har vært veldig snill i år ;) )

Charms til armbåndet mitt, pyntefigurer, tegneserier, håndstøvsuger, pakke med velværeprodukter, speil/lader i ett, kiste, masse serveringsboller til serviset vårt og penger :)

Last edited:
Jeg fikk kari traa vinterjakke, lue og sokker fra min kjære og lillegull. Ellers fikk jeg ei stor lyslykt, kasserolle, bøker, dagbok, kubelys, duker, håndklær, engler, kosedress, cardigans, sjokolade, brente mandler, ugle, kakaokopp gavesett, masse ullsokker og penger :)

Hjertesmykke med diamanter av mannen, ellers fikk vi/jeg sengetøy, ullvang rav-genser, penger, teskjeer til bestikket vi samler på, eggeglass, bodylotion og såpe, et bilde av valpen til svoger/svigerinne, og sikkert mer jeg ikke kommer på i farten :)

Fitbit charge HD, litt pynteduppeditter, skjerf, kop med forbokstaven min, sett med hudpleie, rense/krem/serum-ting, marcara, eyeliner og sminkefjerner, tova mariusvotter, pledd, håndsåpe, og en del penger.

Back
Topp