Hva fikk du til jul?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja, hva fikk du til jul i år?

Jeg fikk polaroid kamera av min kjære.
Hjemmestrikket genser av svigermor.
Lange, strikkesokker av sviger bestemor.
Gavekort på IKEA fra mamma og pappa.
Hudprodukter av mine søstre.
Og litt dill dall av venninder :)

Strålende fornøyd med dagen!

Jeg fikk ny rettetang og mikrofon som du kan koble til iPhone av samboer, penger, bibel, sengesett, sushisett, gryter og masse annet gøy:) vært en fantastisk jul! Kan ikke vente til neste år når vi feirer med vårt lille frø!

Det som jeg ble mest glad for var at jeg og gubben fikk alle 6 lyshusene fra Kahler:-) Vet ikke om gubben ble så glad da... He he..

Av min kjære fikk jeg pengegave, siden han"hadde falt av lasset" for lenge siden av ønskelisten min.. Pluss at han overrasket stort med å gi meg røde roser på dagen igår.

Og selvfølgelig julegavene som mine små hadde lagd <3 elsker dem!

Fikk sååå mye fint :) helt overvelda i går jeg!

Kari Trå klær, marius-mønster i både håndduker, sminkemappe og sengesett, en ny veske, Rosendal karaffel og drikkeglass, gavekort, treningsklær, sminke, smykker, parfyme, klær, godis og en god del penger :)

Hadde en så fin dag med familien i går - det må være den beste gaven <3

Jeg har lagt alle gavene mine under treet sammen med frøkna sine, og der blir de til hu kommer hjem. Hun ville jeg skulle vente med å åpne pakker til hun kom hjem så da skal vi kose oss masse meg gaver på søndag eller mandag det kommer ann på om jeg sykemelder meg eller ikke..

Fikk blodtrykksmåler og dampvasker bl.a, så nå har jeg sjekket bt her som fint kan forklare hvorfor jeg er svimmel :o hehe

Hihi, veldig greit å ha eget BTapparat ;)

Det er det. Svigerfar hadde et før som jeg syntes var så gøy å teste med :)
Enda artigere å følge med nå :)

Fikk wake up light, brettspill, arbeidslys til strikkekroken min, pynteting, hjemmestrikket pute og litt penger...
Jeg er storfornøyd med julaften - jentene koste seg - "selv om" de ikke fikk mange lekene i gave...

Fikk en del pynteting fra søsken, skåler fra Rosendal fra besteforeldre, dyner og puter fra besteforeldre, en del kjøkkenutstyr fra svigers og en nydelig lysekrone fra mamma som skal henge over spisebordet :D storfornøyd med alt!

Fikk Kenwood major titanium av min kjære :Heartred Og tova ulltøfler og gavekort på 500 kr (siden han ikke fant de øredobbene jeg ønsket meg). Hadde fint holdt med kjøkken maskinen.
Av svigers fikk vi 1500 kr som vi skal bruke på nytt stueteppe.
Vinflaske fra svigerinne.
Vase, gavekort på Change og vase fra 3 venninner.
Fra foreldrene mine fikk jeg raggsokker, ulvang rav ullgenser, johaug votter og sammen fikk vi kakespade og kakegafler, sauskjele, Rosendahl salt og pepperbøsse.
Veldig fornøyd :santa

Fikk en del kjøkkenutstyr, og diverse sminke og renseprodukter jeg hadde ønsket meg. Fra samboeren fikk jeg klatre utstyr da det er vår store lidenskap. Han sa i øyeblikket jeg åpnet den at den ikke passet å få nå egentlig (mtp.at vi er gravide), men trengte utstyret og klatringen tas opp igjen når anledningen kommer igjen :) kjempefornøyd ;)

Fikk en del kjøkkenutstyr, og diverse sminke og renseprodukter jeg hadde ønsket meg. Fra samboeren fikk jeg klatre utstyr da det er vår store lidenskap. Han sa i øyeblikket jeg åpnet den at den ikke passet å få nå egentlig (mtp.at vi er gravide), men trengte utstyret og klatringen tas opp igjen når anledningen kommer igjen :) kjempefornøyd ;)
Vi og klatrer :)
Ene gangen vi var i hallen var det to høyreside damer der. De hadde klatret sammen hele svangerskapet. De klatret med sånn type dele som barneselene er :)

Jeg fikk pynt, bakeutstyr, kaler vase, skål og lysestaker ( det ønsket jeg meg) saueskinn, vin!!!, bildet og selvfølgelig det aller fineste laget av mine fine små:):)

Jeg/vi fikk sååå mye fint :D

Av mannen fikk jeg iPhone 6 meg 64 gb plass, lærdeksel og ekstra kabel, og i tillegg fikk jeg sånn stor gravidpute til å sove behagelig med under svangerskapet - den kan brukes som ammepute senere. Dødsdigg!

Av svigerforeldre og svigerbesteforeldre fikk vi en del penger + sånn lokk som gjør at det ikke koker over, sjokolade og litt mer kjøkkenting.

Av søsteren min fikk vi masse babytøy og helt nydelige Uggs til baby 1/2-1 år.

Fikk gavekort på babyshop på 2000 av mamma og pappa, pluss en fancy tåteflaske, duftlys, stor stavmikser fra Wilfa, barnemat-bok med oppskrifter og informasjon om kosthold for mor og barn og flere andre småting :)

Av en PT-kunde fikk jeg 3 Porsgrund porselen lykter til å ha lys i - de var helt nydelige med forskjellig skrift på :)

Av Löplabbet fikk jeg kompresjonstights

Husker ikke mer, men var helt overveldet over alt vi fikk - storfornøyd :D

fikk kjempe masse fint =)

to acne sjerf, gavekort, litt klær, uggs tøfler, stor veggklokke, kullsyremaskin, wilfa vaffelhjern, hjemmelaget krydder til taco, hotellputer. hvitt gullsmykke og de fineste gavene som gullet har laget i bhg + ++ + småting fra venninder og kollegaer =)

Strålende fornøyd og takknemmelig. en fantastisk dag =)

Vi og klatrer :)
Ene gangen vi var i hallen var det to høyreside damer der. De hadde klatret sammen hele svangerskapet. De klatret med sånn type dele som barneselene er :)

Åh, så kanskje en kan klatre under svangerskapet! Har aldri sett noen gravide gjøre det, ei heller slike seler. Men kanskje verdt å undersøke :D

Åh, så kanskje en kan klatre under svangerskapet! Har aldri sett noen gravide gjøre det, ei heller slike seler. Men kanskje verdt å undersøke :D
Høyreside skulle bety høygravide ;) men det skjønte du vell :p

Back
Topp