Hva fikk dere til jul?

namba

Forumet er livet
Jeg er godt fornøyd med årets julegaver. jeg fikk 3000 kroner til sammen. Jeg hadde ønsket meg penger i år. [:)] Jeg hadde også kjøpt en sølvfarget sparegris til meg (og en til mannen) fra jentene, og den var skikkelig kul. Jeg fikk også joggebukse, badeskum og barnehagebilde av meg selv. Det var i grunnen ganske morsomt for da så jeg mer at Frida er faktisk litt lik meg også. Det er ikke bare pappaen sin hun er lik. Da Frida fikk se bildet sa hun at det var bilde av henne, men så like synes jeg ikke at vi er.[:)]

Jeg fikk en gave jeg ikke ble glad for - årets verste. Jeg kan trygt si at jeg ALDRI trodde jeg kom til å få DET til jul. Et pelsarmbånd(!!) med en slags brosje på. Det ser like sykt ut som det høres ut. Det verste er at det var nok ikke billig heller.

Jeg fikk mye fint! En mini pc fra sambo, og Nike shox sko..! Fikk toalettveske fylt med sminke fra lillesøster, siste twilight boka av lillebror, pluss vase og telysholdere fra den Rosendahl serien.. Fikk sokker og kjøkkenvekt og Rosendahlglass av mamma, veske og kortholder av svigers, stavmikser og lamper og Rosendahl vinkaraffel.. Ja, er kjempefornøyd! Og gavekort på Jernia fra pappa på 2000 kroner!

Og ungene fikk så utrolig mye flott!! Masse ullklær (er det jeg har ønskt meg av alle) pluss leker og bøker..

Og namba, TUSEN takk for de fine gavene til Sindre og Maren.. [:)]

Skal vi se om jeg husker alt da.

Marcus fikk:
Semi tankbil
Lastebil med hjullaster
Heisekran
Verktøybenk
Ski
Klær
Kopp
Vinterdress
DVD spiller i bilen
Film
Parkeringshus
Duplo boks
Duplo gravemaskin
Dupol post et eller annet.
Et sett med brann,- sykebil og politibil.

Sambo og jeg fikk:
Lampe te å ha i taket
Vin
Skåler
Sjokolade
Håndstøvsuger
Gavekort på Elkjøp
Kalender fra Marcus
Lykt
2 kakefat

Jeg:
Armbånd
Bok (Sammen til verdens ende)
Super ullundertøy

Sambo:
Ekstralykter te bilen
Genser
Bokser
Super ullundertøy

Maja og Mari fikk utrolig mye fint altså. KLarer nesten ikke huske alt. Godt jeg noterte ned i løpet av kvelden, hehe.

Skal vi se hva jeg husker her. Vi fikk stavmikser med hakker(jeg ønsket oss det[;)]), isasjetter fra Rosendahl, kniver fra Fiskars, vin, tre flasker cognac-gløgg, Den store bar-boka, håndavtrykk fra Maja. Gaver fra M sin familie skal åpnes i dag, så det blir spennende!

Jeg fikk et sett med kremer og sminke fra Lancome, en tunika og et skjerf og den kjekkeste gaven: en ny laptop[:D]

Vi har fått så mye fint altså. Nesten så det er for ille.

Vi fikk masse fint til jul :-)
Av min kjære så fikk jeg ørepynt og kjede som jeg skal ha når jeg gifter meg , klokke.
Christian fikk også fint legger med et bilde( ikke se på den uferdige stua våres )

ungene fikk så mye gaver at jeg har ikke oversikt engang (men vi var smarte og skrev ned alt). Hva Gfikk aner jeg ikke, men sammen fikk vi; busetnadssoga for bygda vi flytter til (med bilder av ungenes oldeforeldre,historien om gårdene de kommer fra, etc), kniv, serveringsfat, 10.000 kroner (av svigers- de er gale), termos, kjøkkenhåndklær og havregryn (fra lokal mølle- Johanna  har vært der med barnehagen, og så har hun dekorert posen med tegninger og glitter). Jeg fikk armbånd (i hvitt og grått sølv) av Johanna, bergans softshelljakke av August, turstøvler fra G, og et nett som Johanna har laget trykk på... jeg er superfornøyd med "fangsten"!

Vi har også fått mye fint. Mina har fått seng(den fikk hun før jul), 2 dvd, et par pusslespill, klær, platelina og akebrett. Jeg fikk vannkoker, vin, skjerf og penger som jeg kjøpte ny Bergans skibukse. Fornøyde[:D]

Nora fikk en ny rød Brio dukkevogn,
klær, nye ski fra oss, penger, prinsessekjole,
kopper og kar til dukka, Reima lue, perler, osv osv...

Fillip fikk stonz og ullbukse fra Nøstebarn fra oss, penger,
klær, traktor, bøker, leker osv osv..

ORIGINAL: ..H..

ORIGINAL: *Gullungene*

Nora fikk en ny rød Brio dukkevogn,
klær, nye ski fra oss, penger, prinsessekjole,
kopper og kar til dukka, Reima lue, perler, osv osv...

Fillip fikk stonz og ullbukse fra Nøstebarn fra oss, penger,
klær, traktor, bøker, leker osv osv..

biasn fikk akkurat like stonz her også... di er jo så kjekke[:D]

Superdupre :)

Vi fikk forskjellige flott ting fra black design (tar et hint om at det kan være litt tomt i stua[:-][:D]), forskjellige lys og lysestaker, godisboller, penger, pizzabrett, kakespade og slike gaffel dingser til, duker, får-i-kål kjele, 3 twist poser, 2 konfekter,

Jeg fikk tunika, tights, en laang hettegenser, gavekort på expert (sparer til pc[8D]), duk..
Ole fikk dritkulesokker, sjokolade, hettegenser, en god del ting til gitaren sin som han har ønsker seg..
(Og vi kjøper nintendo wii til oss selv etter nyttår - som gave [;)])

Leah fikk ; Joggedresser, votter, lue, raggsokker, truser, strømpis, rosa cd-spiller, dukke, en god del klær,

William fikk ; en goood del klær, brio togbane, politibil,ambulanse, brannbil med garasjer, votter, raggsokker, lue, strømpis, boxer

Back
Topp