Jeg er godt fornøyd med årets julegaver. jeg fikk 3000 kroner til sammen. Jeg hadde ønsket meg penger i år. [:)] Jeg hadde også kjøpt en sølvfarget sparegris til meg (og en til mannen) fra jentene, og den var skikkelig kul. Jeg fikk også joggebukse, badeskum og barnehagebilde av meg selv. Det var i grunnen ganske morsomt for da så jeg mer at Frida er faktisk litt lik meg også. Det er ikke bare pappaen sin hun er lik. Da Frida fikk se bildet sa hun at det var bilde av henne, men så like synes jeg ikke at vi er.[:)]
Jeg fikk en gave jeg ikke ble glad for - årets verste. Jeg kan trygt si at jeg ALDRI trodde jeg kom til å få DET til jul. Et pelsarmbånd(!!) med en slags brosje på. Det ser like sykt ut som det høres ut. Det verste er at det var nok ikke billig heller.
Jeg fikk en gave jeg ikke ble glad for - årets verste. Jeg kan trygt si at jeg ALDRI trodde jeg kom til å få DET til jul. Et pelsarmbånd(!!) med en slags brosje på. Det ser like sykt ut som det høres ut. Det verste er at det var nok ikke billig heller.