Hva fikk dere til jul?

Eg fekk diamantøyredobbar av mannen, det var nok den finaste gåvaEllers fekk eg ulltrøye, koppar eg har ønska meg, mascara og sminkefjerner, penger, treningskle, pung, handdukar. Mest nyttige ting til oss voksne, og det er bra!

Av mannen fikk jeg Ipad faktisk [:)] Ble veldig overrasket, tror det er første gang jeg ikke har hatt peiling på hva han hadde kjøpt. Den blir nok fin å ha når jeg som tvillinggravid skal bo i sofaen om noen måneder [8D]

Ellers hadde den vordende farmor og tante kjøpt masse fine babyklær til nurkene, to av hver [:)]

Fikk selvsagt masse annet fint også [:)]

Jeg fikk vitrineskap, universal fjernkontroll, pysjamas og et bilde + julekule gutten min har laget i barnehagen.
Gavene fra barnehagen var det som betyde mest[:D]

digitalt fotoramme peis sett dette fikk jeg av mannen og barna.. ellers fikk vi desiliter mål laken gavekort visp og jeg fikk en bok jeg hadde fra før..

En kjøleskapsmagnet som snupsi hadde laget i barnehagen...søteste jeg har sett på lenge[:D]
Kaffemaskin
Ring
Penger
Gavekort
En veldig fin ramme (hvit slitt stil med 3 rammer og krittavle)
Kapselholder
Kandelaber
Lys
Brettspill
Fuglebok
Thermos
Hjemmelaget sjokolade

+++++

Kjempe fornøyd[:D]

Må nok si at speilreflekskamera jeg fikk aav tjæresten og Baby m betydde mest[:D][:D]

Men de 10.000 vi fikk av mormor/morfar var en fin gave det også[8D]

Den gaven jeg var mest fornøyd med var gaven jenta mi hadde laget i barnehagen[:D] Kom en liten tåre når jeg så hvor flink hun hadde vært

Ellers så fikk jeg litt gavekort! Som jeg alltid blir glad for![:D]

Og endel ubrukelige ting.. var ikke annet å forvente av den siden...

Fikk 2 gaver fra lillegutt..såå fine[:D]

også fikk vi penger og ting i rosendal serien[:D]

Kjempe fornøyd vi...[:)]

Det viktigste var gavene til liilegutt[:)] Han koste seg...så det er den beste gaven for meg[:D]

Fikk vitrineskap og 8 stoler av mamma og de fra bohus + kjøkkenmaskin-det var vel best=) det sparte oss for masse penger=)

den som betydde mest var armbåndet fra min samboer som han hadde laget=)

ellers var det penger,gavekort,sminke og diverse. En fantastisk jul for store og små

Av min kjære sønn fikk jeg et perlet hjerte og en juledekorasjon som jeg likte veldig  godt.., De har vært så utrolig flinke i barnehagen.

Av min kjære fikk jeg en sølje til bunaden min som jeg har ønsket meg lenge..

Av mine foreldre fikk vi kaffemaskin, og sengetøy

Av svigers fikk jeg en marimekko skål i lilla

Av svigerinner fikk jeg  greengate kopper og julete

Av søs fikk jeg muffinsstativ med plass til 36 muffins så nå kan jeg ha muffinsfest

Av unga fikk jeg en stor lyslykt fra kremmerhuset som var nesten 1 1/2 meter høy[:)]

Alle gaver betyr mye[:)]

fekk absloutt ALT jeg ønsket meg:

med mamma: Stavmikser

Med mor-mor: Hverdags bestikk

Med Svigers: Oppbevaringsbokser til mat + penger (det var både til meg og typen)

Med ene søsteren min: Hvit vinglass

Andre søsteren min: En tovet vott med enden av en isskrape inni.. lo HØYT!! når jeg fekk den!! hahahahaa[:D]

Med svigersøster: En mørkegrå kåpe som jeg har siklet på en stund som de selger på H&M

Med typen fekk jeg: L I L L A Bergans dunjakke!!! WOHO!!! Trodde IKKE jeg kom til å få den, så ble MAX glad når jeg pakket den opp ja [:)]

Og med jentene mine: En liten koffert som jeg kan ha alt dill dallet mitt i... Kansje et lite hint på at typen er lei av dill dall rotet mitt?? [8|][:)]

OG så fekk vi gave med Tuva som hu hadde laget i barnehagen....[:)]

er KJEMPE fornøyd og vi hadde en kjempe koselig kveld igår alle sammen [:)] Håndavtrykk av henne og det diktet "Det hender du blir sliten.... osv" Og gjett om jeg ble rørt da!! ! ! [:(][:)]

-skinnjakke
-sorel vinterboots
-pysjer
-biotherm krem
-take that cd og dvd
-reise til london inkl. hotell og take that billetter
-10.500 kr
-lue, skjerf
-kjeler
-pynteting
-konfekt
-toastjern
-klær
-kokebøker
+++++++++

Ikke annet å si enn at jeg har vært snill jente i år! [:D]

Det absolutt flottaste æ fikk va gavan jentan har laga. Dæm har vært flink og alt va veldig pent :) ikke minst va gleden dæm viste når vi pakka opp prisløs!

Utenom det va nok min nye garmin gps og hestravotta høyt oppe på lista :)

En lue, to sesonger av House MD, et armbånd og noen mønsterark..
Den beste gaven var gipsavstøpning av hånden til tassen som han har laget i barnehagen.

Det fineste jeg fikk var det sønnen min hadde laget til oss[:D] da kom det noen tårer ja.

Ellers be jeg veldig glad for Cruice på Color Fantasy som mannen hadde ordnet for oss å masse gavekort på ikea siden vi trenger møbler snart[:D][:D]

Jeg/ vi fikk gryter, sengesett, vinflaske, penger...og det beste av alt: selvlagde gaver fra minsta - julepynt og en slik til å sette gryter på[:D] Mannen min og jeg har kjøpt parkett til loftsstua til hverandre iår[8D][:D]

Datteren fikk :
- Akebrett
- 2 forskjellige tog
- 2 forsjellige dukker
- 1 lekekoffert
- klær
- penger
- et bur med ei katt å småting inni

(Resten der kommer jeg ikke på)

Jeg fikk:

- Koseteppe
- Koseklær
- Penger
- Rosendal glass
- Miksmaster
- 2 forskjellige sjokoladegreier
- bestikk

( Kommer ikke på resten der heller )
[8D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Fikk vannkopper x2...

du var savnet ... welcome back baby :) <3

jeg fikk en god del ting og tang,og turkise ting selvfølgeli som jeg setter stor pris på. hehe.. men den gaven som betydde mest for meg var gaven fra ungene.. fikk et sølvsmykke med et hjerte hvor d står #glad i deg mamma" inngravert. satt der med tårene i øynene for æ har aldri sedd et så fint smykke før. å ellers fikk jeg en gedigen flaske med parfyme hos xn som jeg har ønsket meg siden ifjor..

vi fikk vannvittig masse!! men på toppen av lista

en liten gutt som endelig spiser etter snart 3 uker diare
ullstrømper i rødt,rosa og hvitt som mamma hadde strikket,kunstverk!!
i phone 4 fra mannen og mini

og masse masse mer! KUN flotte gaver til alle 3.

Back
Topp