Hva fikk dere til jul?

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Må jo ha en sånn tråd!

Hva var den beste gaven?

Hvilken gave betydde mest?

Please do share[:D]

De gavene som helt klart betydde mest var de 3 mini hadde lagd til oss i barnehagen! [:D]

Gaveposen med julegaver fra Viktor var helt klart den som betydde mest. Stygge, men akk så skjønne juleting laget av en utålmodig 1 1/2-åring  Alt har fått hedersplass på pyntebenken og på juletreet[:D]

Men den beste gaven fikk jeg av kjæresten min. Et gavekort i midtbyen (de fleste butikker) på 1500 kroner og et døgnsopphold på Brittania Hotell med spa. Full ansiktspakke og leirebad. [:D]

jeg fikk to tusen kr til tannlege... huff..
så fikk jeg kose dress og hello kitty sokker fra gubben[:D][:D][:D]

alt jeg fikk betydde noe... fikk sengetøy, håndklær og sånne praktiske ting.. veldig glad for alt jeg! [:D]

Tingene som snuppa hadde laget i bhg til oss betød mest. Den fineste var allianseringen jeg fikk av mannen og den koseligste var testen i morges[;)]

Jeg fikk to nydelige bilder som minstan mine har malt i barnehagen[:)]
Å av mannen fikk jeg kitchen aid kjøkkenmaskin[:D]

Jeg fikk lader til dataen, votter, masse håndklær, gavekort, green gate kopper og skåler, elektrisk tannbørste, brettspill, kremer og såper og sånt..
De som betydde mest var et bilde fra barnehagen med håndavtrykk av Maren og det fine diktet som har stått her inne før.. Og en av de gamle koppene som besteforeldrene til min bestemor fikk i bryllupet sitt.. Mamma har to av de, og jeg fikk den ene.. Kjempeglad!!
Er helt stum vi har fått så mye fint i dag! [:)]

Fikk gave kort på Amfi, Ikea og Black Design. Bestikk. Kopp som simen har tegna på.

Den beste julegaven var den jeg fikk av eldste dattera mi..telysholder som hun har laget i barnehagen

og så fikk jeg ny mobiltelefon av gubben og ungene[:D]....ellers så fikk jeg mye annet fint[:D]...

Det værste jeg fikk var: OMGANGSSYKEN. På både meg og ungen....[:@][:'(][:'(]

Det beste og det jeg trengte mest var en Bergans Dun-kåpe fra svigers! *Loooooove it*[:D][:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Må jo ha en sånn tråd!

Hva var den beste gaven? gavene ungene har laget i bhg.

Hvilken gave betydde mest? kjærlig familie smykke jeg fikk av barna.

Please do share[:D]

Jeg fikk alt jeg ønsket meg jeg, blant annet uggs, pulsklokke (Polart ft60!), tripod, kameraveske, Radioresepsjonenboka, treningsklær... [:)]

De som betydde mest var alle gavene sambo hadde ordnet til meg. Han var så utrolig stolt over hva han hadde kjøpt

Fikk klær, kremer, såper og den aller beste, SPA og HOTELL med kjæresten min<3

Mest fornøyd med en Dolce Gusto maskin [:D]

Ellers har jeg fått gavekort, håndklær, vaskekluter, ullsokker, kokebøker, silikon muffinsformer, paiform, duker, bestikk, pynteting til å ha lys i, gavekort, trådløs mus, hodetelefoner, vin, juletrepynt og et bilde til å ha på veggen [:)]

Sambo har ikke kommet hjem ennå, så jeg vet ikke hva han/vi har fått der.

Jeg er veldig glad for valpen jeg fikk i går [:D]

Eller, jeg betalte den selv. Men jeg fikk lov til å kjøpe den

Fikk nye vinterboots av mannen [:D] Dessverre to nr for små så må vente med å bruke de til de er bytta [&o] Så fikk vi (mest meg) brødbakemaskin av svigers [:D] Både sko og maskin ønska jeg meg! i tillegg så fikk vi stor kjele av mamma, håndklær, lysestake og diverse småting [:D]

Bildet med dikt og håndavtrykk lagd av jentungen i barnehagen betydde mest 
Selvvalgt parfyme fra mannebeinet var veldig kjekt[:)]
Endel penger og gavekort kommer også godt med[:D]

Back
Topp