Hva fikk dere i gave da, damer??

lenemor

Forumet er livet
Ja, dere altså, ikke ungene?

Vi fikk som familie en sparkstøtting av svigers.
Jeg fikk et massasjeapparat (ja, ikke tenk koffert - det er ikke et sånt dere tenker på...) og dusjolje og hudkrem også av svigers. Av svigerbestemor fikk jeg hjemmestrikka sokker, av Johanna og August fikk jeg en keramikkengel fra Mekko (Fru og Trillemor har fått bryllupsgaver derfra av oss), samt lyslykter de har laga i barnehagen. Av mamma fikk jeg skøyter, og av jobb fikk jeg ingenting (helt som ventet). Den store overraskelsen var gaven fra G (og hadde jeg klart det hadde jeg lagt ut bilde nå): en pappeske, og oppi den, blant masse avispapir lå en flaske gammeldansk. Jeg kunne ikke tro jeg fikk bare en flaske gammeldansk, så jeg dro ut alt avispapir, men eska var tom... helt til jeg så at det var noe tape helt bakerst, og der lå dro jeg ut et sammenbrettet ark. På arket sto det: En gåte på en måte, hvor drikker gamle dansker gammel dansk? Og når jeg bretta ut var det kvittering på reise til og fra Ålesund/København, samt hotell i sentrum. Barnevakter er ordna, og G og jeg skal å tur helt alene!!! (Må bare ordne fri på jobb nå - for det krasjer selvsagt med helgevakt, men det ordner seg!). Han KAN være romantisk - det skjer bare ikke så ofte
 
Jeg fikk gavekort på to ganger aromaterapimassasje. Pakket inn mellom to stykker ved, så jeg ble lurt. Så fikk jeg isskjeer i hardangerbestikket vi har av ungene. Jeg fikk et stort glassfat til lasagne og slikt. Så fikk vi felles gave. En Georg Jensen juletrestjerne.nog litt krem og såpe og slikt. Og julebilder og Tova epler til pynt fra ungene. Og så hadde min mor faktisk kjøpt et pent armbånd til meg på Gran Canaria og i tillegg får jeg en juicer som jeg selv skal kjøpe i nærmeste fremtid.
 
Vi får veldig mye sammen, men noe fikk jeg da helt alene
Jeg fikk smykke av Linnea, DAB-radio av mannen, et fat, ei "kurv" laget av dekkgummi, et lys, ei nydelig pynte-krone-skrin av mamma, hjemmestrikka lappetøfler av pappas kone... Ellers var alt det andr felles. Der var det blant annet vase, dørmatte, penger til Osloturen vår, julepynt laget i bhg, Willow Tree-figur, Rosendahl eggeglass, E-pad (blandt oss kalt en what-pad...), ei fantastisk gryte, kakespade, kjøkkenhåndkle med ugler.... En hel haug altså
 
felles så fikk vi en del gaver:
brannstige, koffert, pledd, litt stearinlys, kokebøker, flanellsengetøy, krimbøker, gavekort på jernia på tilsammen 400,- litt konfekt, hjemmelaget syltetøy, hjemmestrikkede kjøkkenkluter, spill, litt green gate servise, skilt med oppskrift fra kremmerhuset, litt diverse pynteting etc, penger som vi har kjøpt induksjonstopp for...

til meg selv fikk jeg: rosa moodspysj(fra nissen, snille nissen), rååååsa kompaktkamera fra canon(fra morten), fotmassasjebad (fra jentene) hjemmesttrikkede ullsokker fra mormor og et par hjemmestrikkede knestrømper fra søskenbarnet mitt.

jeg var kjempefonrødy med kvelden :)

jentene fikk også utrolig mye fornuftig :) mye ulltøy etc
 
Jeg fikk GHD glattetang fra min kjære..! Kjempeglad for det! Ellers fikk vi alle ski (som i alle 4!) av svigers, jeg fikk Ilse Jacobsen støvler av de også, rosendahl vannglass, sengklær, pelsteppe, lysestaker, kakeform (sånt med fat hvor man fester ringen på), penger, ullundertøy.. Ja, jeg fikk absolutt alt jeg ønska meg, og mye av det hadde jeg aldri trodd jeg skulle få da jeg syns det er dyrt.. Veldig fornøyd!

Ja og så fikk vi jo omgangssyken og da, men den har vi forhåpentligvis klart å kvitte oss med.. :-D
 
Så gøy med gaver!!!

Jeg/vi fikk 4 menu thermo kopper str L, 3 eva solo skåler med hank, sengesett, elektrisk salt og pepperkvern, kapselholder til kaffikapsler, elektrisk visp (til saus/supper), fikk mye mer også men husker ikke helt!! GUbben fikk jo  julegave av meg i august; kaffemaskin. Jeg ønsket meg glass over komfyren ( ellers kommer det vel aldri), så det er bestilt:-P Å så kjøpte vi oss dvd spiller så da kunne det også være litt julegave til hverandre:-)
 
Gøy med gaver :-)
Så mye fint dere har fått jenter.

Jeg fikk koffert,nydelig armbånd fra thomas sabo,inne jakke fra min kjære, parfyme fra christian og fra pusen fikk jeg årets jule mummikrus.

Svigermor fikk jeg ny lue,julepynt og penger, mamma og pappa fikk jeg pysjer,kosebukse,parfyme, babydagbok og penger.

Ellers så fikk vi gavekort dvd filmer,kofektesker,julepynt
 
Masse kjekt dere har fått!

Her merkes det at det er barna som får mest - noe som er helt greit.

Men ilag fikk vi penger fra svigermor, fra mor fikk vi brødboks og knvisett, fra søsteren hans og mannen sengesett, vin fra broren hans og kona (vi skal egentlig bare kjøpe noe "symbolsk").

K hadde laget en fin engel og en pyntekrans til meg, A hadde laget et fint hjerte/julepynt og en "magnetnisse". Koselige gaver! Av jobben fikk jeg kaffeog sjokolade. Fikk også en DVD av ei venninne..

Av mann og barn fikk jeg et herlig gavekort til en butikk som både selger hudpleie, flott undertøy og har også behandliger av diverse slag. Men jeg bruker det nok mest på å fornye undertøyet mittemoticon
 
Back
Topp