Hva fikk dere da?

snuppa80

Forumet er livet
Nysgjerrig jeg, hva fikk dere til jul?[:)]

Jeg fikk

HellyHansen jakke og 2000 kr (spare til alliansering) av sambo og gutta
Perfect home te-skrin
Støvsuger (fellesgave)
Smykkeskrin
Øredobber
Mer penger
Black Design lysestaker
Black Design lysestake til veggen (stort hjerte)
Maleri fra Martin
Kalender og smykkeskrin laget av Eirik

Mulig jeg ikke sparer så mye til ring da, jeg har såå lyst på nye støveletter, så spørs om jeg ikke skal på shopping snart[8D]

Jeg fikk ikke stort, faktisk.[:-]

Men det gjør ingenting, jeg har begynt å synes at det bare er å se barna åpne/få gaver som er morsomt. Sambo har det på samme måten, så siden vi har litt dårlig råd for tiden, og bl.a. har svidd av ca. 8000 kroner hos fotografen i høst, så bestemte vi oss for bare å kjøpe en "symbolsk" gave til hverandre, som barna også var med på.

Av dem fikk jeg et anheng til et kjede jeg kjøpte meg selv.

Av svigers fikk vi et Hadeland stettekakefat (jeg hadde ønsket meg det, for hadde ingen stettefat som passet til bløtkake fra før)

Av min familie (foreldre/søsken) fikk jeg penger, har tenkt å kjøpe meg ski (staver, bindinger, støvler) når det blir salg.

Også fikk vi litt hjemmelaget fra jentene og fra nevøene våre. Veldig kos.[:)]

Det var vel igrunnen alt som kom på selve julaften, men vi fikk en gave som vi åpnet litt før jul, en Rosenthal te-lysestake. Også fikk jeg en forskjærskniv fra jobben.

lyskrone (dvs vi fikk det den kosta)
penger øremerket gryter
og litt til penger
zpa røreboller
div ting som ungene laget i bhg
krans til veggen kledd m bjørkenever - kul!

det va vel det.. ikke spennende men veldig greit[:)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

Men det gjør ingenting, jeg har begynt å synes at det bare er å se barna åpne/få gaver som er morsomt. Sambo har det på samme måten, så siden vi har litt dårlig råd for tiden, og bl.a. har svidd av ca. 8000 kroner hos fotografen i høst, så bestemte vi oss for bare å kjøpe en "symbolsk" gave til hverandre, som barna også var med på.

Av svigers fikk vi et Hadeland stettekakefat (jeg hadde ønsket meg det, for hadde ingen stettefat som passet til bløtkake fra før)

Av min familie (foreldre/søsken) fikk jeg penger, har tenkt å kjøpe meg ski (staver, bindinger, støvler) når det blir salg.

Det var vel igrunnen alt som kom på selve julaften, men vi fikk en gave som vi åpnet litt før jul, en Rosenthal te-lysestake. Også fikk jeg en forskjærskniv fra jobben.

Det fikk vi av svigermor også[:D] eller min svigermor da (blir jo sambo sin mor)
Sambo ble veldig fornøyd[8D] akkurat hva han ønsket seg[8D][:D]Jeg ble strålende fornøyd for jeg ønsket (oss) kakefat[:)]

Ellers fikk vi støvsuger[:D] Noe jeg også ønsket oss[8D]
Noen glass (som var så fæle at de står på kottet)[&:]
"lamper" som er til å ha i hagen som går på solcelle[8D]
Skåler i den serien vi samler på (husker ikke hva den heter for noe igjen)

Jeg tror det var det vi fikk igrunn[:-]
Og så fikk jeg MASSE fra ei venninne i singapore, masse snacks og tøy.[:D]

Av sambo kjøpte jeg jo Wii til meg selv[8D]
Og fra gutta fikk jeg øredobber.[:)]

Knis - jeg tror jeg kan se det for meg, akkurat det samme her da sambo åpnet gaven.[8D]

Han fikk en genser i tillegg han da, fra dem.[;)] (med en X for lite, ble litt pølseskinn)

Det fikk vi av svigermor også[:D] eller min svigermor da (blir jo sambo sin mor)
Sambo ble veldig fornøyd[8D] akkurat hva han ønsket seg[8D][:D]Jeg ble strålende fornøyd for jeg ønsket (oss) kakefat[:)]

Ellers fikk vi støvsuger[:D] Noe jeg også ønsket oss[8D]
Noen glass (som var så fæle at de står på kottet)[&:]
"lamper" som er til å ha i hagen som går på solcelle[8D]
Skåler i den serien vi samler på (husker ikke hva den heter for noe igjen)

Jeg tror det var det vi fikk igrunn[:-]
Og så fikk jeg MASSE fra ei venninne i singapore, masse snacks og tøy.[:D]

Av sambo kjøpte jeg jo Wii til meg selv[8D]
Og fra gutta fikk jeg øredobber.[:)]

Knis - jeg tror jeg kan se det for meg, akkurat det samme her da sambo åpnet gaven.[8D]

Han fikk en genser i tillegg han da, fra dem.[;)] (med en X for lite, ble litt pølseskinn)

Flere som "vokser" ja[:-][:D]

Nja... han har vokst mye siden jeg traff ham ja, men antallet X'er har vært konstant noen år nå tror jeg.[;)] Bare "svigermor" som har så lett for å kjøpe for smått. Men til jentene kjøpte hun faktisk store nok klær i år, og godt var nå det, for sin vane tro hadde hun revet lappene av alt sammen.[&:] Men lappen hang fortsatt på sambo sin genser, heldigvis, tror den var pakket inn i butikken.[;)]

Haglöfs gore-tex bukse
Sølvring med dobbel rad med steiner
Tilsammen 1200 i gavekort på et kjøpesenter
500 kr på Bohus
2500 i kontanter
200 kroner gavekort på kino
Bestikkkoffert til 6 personer i serien ramona
Biffbestikk til 2 i samme serie
Salatbestikk fra ramona
Serveringsfat
Glass
Kaffetrakter
Ost, kjeks og vin-pakke
Vekkeklokke
Øreringer
Lester
Håndduker
Hjemmelaget hjerte av kvister
Tøfler
Irish coffee sett til 4
Litt julepynt

[:)]

tja her er mi liste:

ny kjempe fin taklampe [:D]
stor koffert
kaffikanne, småkniver og dørslag.
fleecejakke, film
nyyyydelig sengesett + ny dunpute
holmegaard kakeboks
6 middagstallerker + 6 suppeskåler.

det var vel det, kommer vel på noe etter jeg poster denne tenker jeg [;)]

2000 kr
Gavekort på bohus
et glass (av den dyre sorten)
en kasserolle til saus med varmer til (om dere skjønner[8D])
Kommode
en sånn greie til å ha isboks i fra black design
strykjern
et par engler
julekule

mobil
digital fotoramme
karaffel
klær (genser osv)
vedkasse
1000 kr
2 kopper og serviettholder (julemotiv)
tivoliradio
vin
temperaturmåler (ute)
ullsokker
Kjøkkenkniv
fleecepledd
svart pyntepute
nissefigur
engel

Kenwood kjøkkenmaskin (felles)
Wiik og Walsøe kopper med Alvetrykk
Slalomski/støvler
Endel pynte ting
Sengeklær
Ny mobil telefon ( sony ericsson`s Aino )

Back
Topp