Hva fikk dere av mannen??

Nada..... [&o]

Pysj, badeolje og såper og en badeand med badeandbaby[:D]  (Den siste var litt ment til babyen da)[:)]

wii fit og nordheim jakke

Samsung kamera med minnekort, og elektrolux ergonomisk støvsuger (limited edition)[:D][:D][:D][:D]
I tillegg kjøpte vi spisebord og kjøkkenbord (med stoler seff) i julegave til oss[:D][:D][:D]

Jeg fikk elektrolux støvsuger, viking vintersko og den boka Sammen til verdens ende.'

Av dattra mi fikk jeg et kjempefint armbånd med hjerteanheng som det sto navnet hennes på den ene siden og "Always in my heart" på den andre siden. [:D]

Laptop, 15 kinderegg, antivirusprogram, to wii-spill, en dvd og et brettspill. Såååååå fornød!!!![:)]

Jeg fikk gavekort på kjøpesenteret her [:)] Det er de beste gaven jeg kan få tror jeg! Og en stooooor marispangris. Også fikk jeg A-ha cd av ungene (mannen hadde vel hjulpet litt til....[;)])

Jeg fikk gavekort på ett kjøpesenter,DKNY Be deliciuos parfyme og dusjsåpe og Hakan Hellstrøm Konsert DVD fra småguttene [:D]

Ønsket meg 2 ting og fikk begge[:)] Det var vibratone og gavekort på jeg kan shoppe klær!! Og gavekortet var søren meg på 2500[:D]

Jeg fikk en mini pc[:D]

Canon eos 500d - speilreflekskamera!![:D]

fikk hest hos min kjære

Kjøper ikke gaver tilhverandre vi,tar oss ikke råd til det,har viktigere ting å bruke penger på som huset!

Ingenting[&:]

Vi kjøpte nytt blandebatteri og dusj til hverandre fordi den vi hadde var ødelagt[;)]
Er masse jeg ønsker meg, men får vel det en eller annen gang.

Back
Topp