Hva fikk dere av mannen??

Dry shampoo, mascara og gavekort på Estetique [:)]

Fra ex'sn [8D] Diamant til ringen min [:D]

jeg er så treg om morgenene så jeg fikk wake up light. he he he

lo godt når jeg pakka den opp ja....

Fikk sølvsmykke (svært overasket over det! hehe [:D]) og SYMASKIN (som har vært på ønskelisten min i noen år) Er suuuuper fornøyd [:D]

Jeg fikk Wii (som jeg ønsket meg, men ikke trodde jeg kom til å få) og Wii Fit. Gleder meg til å Wiie bort babyfettet! [:D]

Jeg fikk høye ull knestrømper og gavekort på vero moda og bik bok akkurat det jeg ahdde ønsket meg[:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg fikk ett hjerte smykke med diamanter, ble kjempe fornøyd[:)]

jeg fikk wii fit plus [:)] var det jeg ønska meg [;)]

smykker [:)][:)]

Jeg fikk en bergans dunjakke og helly hansen superundertøy. Ble meget overrasket, for trodde ikke jeg kom til å få en såå dyr gave. Men ble veldig veldig glad da [:)]

Vi kjøpte ingenting til hverandre i år.

For to dager kjøpte mannen seg Harley Davidson og jeg har nettopp kjøpt ny vaskemaskin, så det får være bra nok! [;)]

Jeg har fått Buzz til playatation 3, klokke, skinnstøveletter fra Bianco, en hvit nydelig strikkagenser fra Bik bok, en bok, en svart skinnveske som jeg har ønska meg i evigheter og han har sagt er alt for mye penger og sløse på en veske[8D] og en parfyme[:)]

Superfornøyd[:D][:D] Og veldig overraska, vi skulle "ikke ta i" på julegavene i år, fordi vi skal hente hund i Februar[:)]

Vi kjøpte oss en espresso/kaffemaskin som vi lenge har hatt lyst på[:D]

Jeg fikk nintendo wii med sports!![:)] + en ekstra kontroll og wii fit plus! [:)]

Han fikk min-pc[:D]

Mannen og sønnen kjøper alltid sammen de så i år fikk jeg Magic Mouse til macn min, pysjamas, gavekort på Panduro og mange deilige og gode klemmer [:)]

Grønn nordlandsbunad!!!  *Fortsatt i sjokk*

Ipod og frontrutebeskytter og boksåpner også... [:)]

Jeg fikk Puma-klokke, fotbad, svart håndstøvsuger og....husker ikke alt jeg fikk.. Fikk mest av alle sammen igår[8D]

Jeg fikk ny mobil. Sony Ericsson Satio. Kjempe fornøyd[:)] Snille mannen min[:)]

Back
Topp