Hva fikk barna i kalenderen i dag?

I dag fikk hun en dvd, Smurfs - A christmas carol.
 
Idag fikk mini en dyrebok og eldste dusty aktivitetshefte
 
5. Desember ble det en Frost overraskelsespose. Inneholdt to ark med tatoveringer og en liten pose med to bittesmå kjeks :p
 
I går fikk han en nisselue med en lapp på hvor det stod vi skulle bake pepperkaker etter barnehagen . I dag fikk han en Paw patrol figur.
 
Her i hus har alle tre skrapeloddkalender, faktisk to hver da svigers også hadde kjøpt til oss. Ellers har datteren vår på 8 år en gjenbrukskalender utformet som et hus med luker og skuffer som jeg har lagt nye kalendergaver i. De aller fleste får plass i skuffene/lukene, men noen har jeg måttet la stå tomme, som hun til nå har lært seg at betyr "for stor pakke til å få plass i kalenderen" :p I dag fikk hun to Lyra fargestifter som hun nylig begynte å samle på :)
 
En strimmel med sånn tyggegodteri i dag, med colasmak. Må sitere hva hun sa om den: "du mamma, den colaen var ikke noe særlig god... Meeeen jeg spiste den likevel!"

Lol, hadde det vært middagen som ikke var særlig god skal jeg love hun hadde fått "vondt i magen" og ikke spist mer :p
 
En strimmel med sånn tyggegodteri i dag, med colasmak. Må sitere hva hun sa om den: "du mamma, den colaen var ikke noe særlig god... Meeeen jeg spiste den likevel!"

Lol, hadde det vært middagen som ikke var særlig god skal jeg love hun hadde fått "vondt i magen" og ikke spist mer :p

Haha! :D kan virkelig relatere, slike utsagn opplever vi her hjemme også!!
 
Back
Topp