hva feiler nathaniel?? *oppd*

SweetCherry

Gift med forumet
nathaniel er seg selv, men nyser mye, slimete i brystet, spydde all mat i sted og bæsjen var orange med hvite flekker og lukter helt for j*****!!

han hadde litt feber i går, men den sank ganske fort av seg selv.

uff, hater når lille gull ikke har det helt bra[&o]

---------------------------------------------------------------oppdatert---------------------------

nå hadde han 38 i temp og en heavy diare bleie som var orange og hvite flekker i[&:] 

sambo skal ringe en i familien som er overlege på haukeland så håper han har noe svar[:)]

dytte

Gullet er også sånn for tiden. Kjenner flere som er sånn nå. Forkjølelse, tenner, væromslag, u name it.

Her hr han vært sånn i en uke, så vi håper han snart blir frisk.

Huff da!
Vi sliter med noe av det samme, slimete, nyser, snørrer, hoster og feber. Vi var hos legen på torsdag og da fikk vi vite at han har ørebetennelse.

Kanskje dere skal ringe til legevakta? Ikke fordi det haster, men bare for å få litt hjelp til hva det kan være, eller hva dere kan gjøre for å hjelpe han.

dytt[:)]

Håper dokke får svar av legen dokke kjenner!
ellres hadde eg nok ringt legen ja.. orange bæsj hørtes ikkje bra ut..
Og babyene blir veldig fort dehydrert når de har diare..

lykke til!!
Håper du oppdaterer oss!

Knøtte har orangje bajs etter han har spist no tomattype middag, og de hvite prikkene har han og med diare KUN når han får tenner, gjerne med litt feber og. Du har ikke sjeket i munnen hans da? Noen klumper i tannkjøttet?

nei har ikke sjekket det, men han hoster og nyser fælt samt brekker seg[&o]

skal sjekke om det er tenner, men syns det var en voldsom reaksjon[&:]

Vi er vandt med voldsomme reaksjoner på tenner siden han var 4 mnd [:'(]

Men kjenner iallefall igjen noe av det du sier :) Har han tenner fra før?

vi hadde nettopp to influensasyke barn. Tett nese, mye slim i lungene, hoste, feber, oppkast og diare you name it! Fredrik hadde først ikke veldig høy feber og den gikk innimellom ned av seg selv. Men andre gang vi var hos legen hadde han CRP på 108. Først etter han fikk antibiotika har han kommet seg igjen.
Du bør få deg legetime i morra. Og sørg for at han drikker tilstrekkelig

ORIGINAL: Rock Mommy

Vi er vandt med voldsomme reaksjoner på tenner siden han var 4 mnd [:'(]

Men kjenner iallefall igjen noe av det du sier :) Har han tenner fra før?

han har to nede.

Følg med oppe, hvis det ikke er noe annet da seff :) Knøttet var kjempe plaga når fortenna opp kom, de er jo ganske store...

skal følge med der, men tar nok en tlf til legen/hs i morgen viss han ikker bedre.

prøvde å kjenne der tidligere i dag, men da bare bet han meg så fikk ikke kjent før jeg måtte redde fingeren min[8D]

Min har fått fire tenner på rappen den siste halvannen uken. I tillegg har han vært pottetett i nesen, litt feber (og forhøyet temp) og hatt mange basjebleier. Ikke godt å si om det skyldtes tenner, men det er mulig. Bortsett fra det merker vi omtrent ingenting når han får tenner. [:-] Plutselig var bare den ene der.

Håper det går bedre i dag, evt. at du har fått snakket med HS eller lege om det. [:)]

Back
Topp