hva feiler det meg??

Bkno4766272

Første møte med forumet
Hjelp! Holder på å krype inn i mitt gode skinn! Er 36 uker på vei og har de siste 2 dagene hatt ekstreme smerter i bryst/mellomgulv. Sliter med å spise og smertene blir verre ved måltidene. Det er som ei stor luftkule sitter under ribbena og trykker. Føler også jeg har et slags lokk i halsen som hindrer meg i å få rapet opp lufta... Jeg blir utrolig kvalm av dette, og holder senga i fosterstilling. Når jeg drikker er det som det såvidt renner ned spiserøret. Har googlet opp og ned i mente, men føler ingenting passer det jeg sliter med.

Noen som har råd på hva som kan hjelpe?

Signerer Tamara...

Ja ring heller og få svar fra profesjonelt helsepersonell istedet for noen her. Masse lykke til og god bedring!

Synes du bør ringe legevakt.synes det høres ut som magesår, men det kan også være så mye annet. Dubør komme deg tillege! Lykke til og godbedring:)

Syns også det høres ut som du burde ta en tlf til legevakt eller føden, høres hvertfall ikke normalt ut

kontakt lege eller føden. NÅ

Håper du har fått hjelp nå.. Å at alt er bra med deg!

Hatt det akuratt sånn selv, viste seg å være gastritt (betennelse i magesekken).. Helt ufarlig, men vondt.. Men for sikkerhetsskyld, ring en lege :) God bedring!

Back
Topp