Hva feiler det folk

Brown_eyez82

Glad i forumet
I går var jeg ute og handlet med Sarah i butikken.. Gikk hjem og plasserte vogna nede i vognplasseringen og tok med Sarah opp i vognbagen og varene..

I dag gjorde jeg med og Sarah klar til å gå til vår time hos helsesøster og gikk 15 min før timen
(bor rett ved)

Gikk ned og plasserte bagen i vognen, men den passet ikke... Høøø    det er ikke min vogn... Noen har plassert på min plass.. Min vogn er stjålet      Så jeg måtte ha Sarah i bagen og gå til helsesøsteren...

Jeg ringte vår vaktmester og han sa at det sikkert noen som har tatt feil...  Men det rareste er at ingen har lik vogn som oss.. 
Han ville vente til i dag og se om noen kom tilbake med den...

Var på besøk i går og da vi kom hjem, var ikke vognen kommet hjem enda. (jeg er så irritert,sint, har lyst til å kjefte på di som har tatt vognen)

Det står flere nye vogner nede i ganger, men vår er blitt borte... Har jo ikke brukt den 1 mnd engang.
Hadde regntrekk, insektnetting og en regnponcho til meg i vongen også...

Får se hva som skjer i dag, om vi får sett på kameraet om hvem som har vært så frekk og tatt min vogn... glad for at vi har kameraovervåkning i blokka vår... :) så tvi tvi her

Har vært å anmeldt det...  Fikk telefon fra vaktmesteren og han sa at han hadde funnet en vogn som er ødelagt og står i 4 etg her i blokka..
Så vi anmeldt også skaden på vognen..

vaktmesteren kunne ikke skjekke kameraet og se hvem som har gjort det og fortelle oss pga personvern..

og politie kunne heller ikke gjøre noe stort ut av det.... så nå må vi kjøpe oss en ny vogn når vi får penger inn på kontoen...

jeg er så sinna, dere aner ikke... trodde jeg var så heldig nå, slipper å stresse mer mec ting...

men der tok jeg feil. kan jo ikke stole på folk lenger..

Fy fader så frekke folk er [:@]

Sykt frekt vis noen har stjålet den?? åssen vogn var det??
Sikker på at ikke noen bare har tatt feil eller noe??
Hmm.. utrolig hva folk kan finne på[:'(]

Fy faen!! Vet hvor frustrerende det kan være!!! 3 uker etter at jenta mi ble født ble min vogn stjålet rett utta for døra mi. Da var det mye følelser i sving kan du tro! At folk kan være så uhøffelige

ORIGINAL: Lucca

makan til frekhet da!
men det kan ikke være at noen har tat feil? om det er 2 like vogner der??
og hvorfor hadde noen andre plasert sin vogn på din plass???

Får håpe det er noen som har tatt feil, men da hadde vel deres bag heller ikke passet i vognen..[8|]
Uff, at noen kan være så frekke og lavmåle! [>:]

Fy søren hvor lavmål altså[:@]

ORIGINAL: Juliejr

Fy fader så frekke folk er [:@]

Sambo som jobber i IF sier jeg skulle spørre deg om dere har en ganske bra innboforsikring, for da kan du kanskje ta det på forsikringa.

NÆÆ, fyy faen for noen frekke folk [:@][&:][:@]
Dere har ikke en god forsikring som kunne dekket det da?
Off, så suuurt [:'(][:'(]

ORIGINAL: shiby

NÆÆ, fyy faen for noen frekke folk [:@][&:][:@]
Dere har ikke en god forsikring som kunne dekket det da?
Off, så suuurt [:'(][:'(]

ORIGINAL: knottet

uff så surt! men skjønte ikke helt.. får ikke politiet tatt tyven heller vist dere har h*n på kameraet? hva er da vits med overvåking...

Det lurer jeg også på.. Irriterende for dere da - Å vite at tyven er på film, men dere får ikke vite det pgs. personvern..?! Kjipt! [>:][X(][8|][:@]

vaktmesteren kunne ikke skjekke kameraet og se hvem som har gjort det og fortelle oss pga personvern..
Så utrolig latterlig teit da, hva er vitsen med kameraet da?[&:]

politiet er pliktig å etterforske saken når det er anmeldt, da også undersøke overvåkning, så det der at polititet ikke kan er bare tull.. vaktmesteren derimot har ikke lov

Back
Topp