Hva feiler det enkelte?

babymagen90

Glad i forumet
Som absolutt MÅ fortelle om hvor patetisk de synes vi (eller jeg er) som blir gravid og velger å beholde ungen istede for å ta abort.. Det er jo ingen av de som tør å si det face to face da.. Hun jeg snakker om nå kjeftet på bf (vi er venner fortsatt) om hvor patetisk jeg er (jeg har aldri møtt henne i det hele tatt) som har havnet i denne situasjonen..

Jeg har ingenting imot at folk har egne meninger om hva som er rett og galt, men de må respektere at ikke alle har samme syn...
 
De spiser i seg hvert ord den dagen det skjer med de...

Prøv å ikke bry deg om det, DU har tatt et valg som passer for DEG, og være stolt av det!![:)][:)]
 
ORIGINAL: pustle

De spiser i seg hvert ord den dagen det skjer med de...

Prøv å ikke bry deg om det, DU har tatt et valg som passer for DEG, og være stolt av det!![:)][:)]


Ja.. Får håpe det..

Det er greit at hun har egne meninger, fint det.. Men hva i huleste er poenget med å si dette når jeg er 29 uker på vei? Tror egentlig ikke det er så veldig mye annet poeng enn å få meg til å føle meg fæl..
 
Jepp... vet.. BF sine kjærester har sagt sånt om meg også.. ikke alle da..(mange der serru)..
 
De er ikke kjærester, men bare ei venninne.. Men tror hun liker bf da. Tror de bare vil stille oss i et dårlig lys for bf, kan være de ser på oss som en trussel siden vi har unger med barnefar eller noe slikt.. Jeg og bf er venner og det kommer forhåpentligvis til å fortsette slikt for ungen sin del..
 
ORIGINAL: MorraTeFreja

ORIGINAL: babymagen90

ORIGINAL: pustle

De spiser i seg hvert ord den dagen det skjer med de...

Prøv å ikke bry deg om det, DU har tatt et valg som passer for DEG, og være stolt av det!![:)][:)]


Ja.. Får håpe det..

Det er greit at hun har egne meninger, fint det.. Men hva i huleste er poenget med å si dette når jeg er 29 uker på vei? Tror egentlig ikke det er så veldig mye annet poeng enn å få meg til å føle meg fæl..



Jeg må si det er verre at bf gjenforteller deg dette, enn at hun, en "ukjent for deg, sier slikt...
Det er i allefall sånn jeg ville følt det.

Vel.. Jeg spurte hvordan det gikk og han sa at det ikke gikk så bra pga at han hadde diskutert med denne venninden sin da.. og så spurte jeg videre om hva, men han fortalte ikke i detaljer hva hun hadde sakt da.. Tror ikke han hadde fortalt det hvis ikke jeg hadde spurt.
 
Føler med deg. Det er ikke moro å høre det der.. Du må bare heve deg over det. Bare tenke at det er hun som har et problem. Om hun vil lage et issue om det så får hun bare være. Kan neppe ha det godt med seg selv. Kanskje hun skulle ønske det var henne som hadde barn med bf? møkkakjerring

Jeg hadde ei i "familien" som gikk rundt å sa slikt. Vel, jeg overså hun etter det. Og nå er hun heldigvis ikke en del av "familien" lenger.. drittkjerring
 
oplevde det ett par ganger jeg også, men da sa jeg: hva tror du dette barnet helst vil? leve med skilte foreldre, eller slippe å se dagenslys for at jeg ikke tør å stå for hva jeg har gjort. Jubel er nok mest glad for at hun fikk leve.. fineste jenta i hele verden.
 
Back
Topp