HVA FAEN SKJER A!!!???

Har også sett tendensen her jeg bor...virker litt smittsomt ja.
Må bare fortelle at en slektning av meg bodde i en vei på bygda som etterhvert gikk under navnet "skilsmisseveien"(navnet oppsto etterhvert...) - seriøst alle ekteskap gikk i oppløsning over noen få år der. Og ikke nok med det, noen bytta bare hus - altså feks. kjerringa flytta inn hos nabon som nettopp hadde gjort slutt med kjerringa si [8D] Og tilslutt endte samme visa for min slektning sitt ekteskap...Bare et ektepar ser ut til å være uberørt men alderen der er ca 60, de andre lå i alderen 30-40...midtlivskrisa??[:-]
Men tror noen gir opp litt lett om de møter litt motstand...

[&o]Er litt annerledes vi.... Mine foreldre er gift - har vært det i 44 år nå. Mine svigerforeldre var gift ,til de døde..
Min bror har vært gift i 16 år nå - bodd sammen med kona si i 19 år. Min manns bror og hans kone giftet seg i 1990 - og er fortsatt gift.
Vi har 15 års bryllupsdag selv nå snart - og har bodd sammen i 21år..
Ingen skilte tanter eller onkler.. Ikke så godt som ett søskenbarn som har blitt skilt jo.(På min side av familien ,på gubbens side har vi ingen kontakt.)
[:-]Føler oss litt utenfor i den store sammenhengen ja[:D].
(Og,nei - vi er ikke religiøse på noen måte ,vi er nok bare jævelig STA!!)

Ikke noe moro å lese om alle disse som går fra hverandre nei..
Gjør at man får lyst til å sette seg ned med sin kjære å snakke om saker og ting,få bekreftelse samtidig som å gi bekreftelse..

Noe som faktisk hjelper ganske godt på,vi gjorde det nettopp...[:)]

ORIGINAL: MICAmor

[&o]Er litt annerledes vi.... Mine foreldre er gift - har vært det i 44 år nå. Mine svigerforeldre var gift ,til de døde..
Min bror har vært gift i 16 år nå - bodd sammen med kona si i 19 år. Min manns bror og hans kone giftet seg i 1990 - og er fortsatt gift.
Vi har 15 års bryllupsdag selv nå snart - og har bodd sammen i 21år..
Ingen skilte tanter eller onkler.. Ikke så godt som ett søskenbarn som har blitt skilt jo.(På min side av familien ,på gubbens side har vi ingen kontakt.)
[:-]Føler oss litt utenfor i den store sammenhengen ja[:D].
(Og,nei - vi er ikke religiøse på noen måte ,vi er nok bare jævelig STA!!)

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ikke noe moro å lese om alle disse som går fra hverandre nei..
Gjør at man får lyst til å sette seg ned med sin kjære å snakke om saker og ting,få bekreftelse samtidig som å gi bekreftelse..

Noe som faktisk hjelper ganske godt på,vi gjorde det nettopp...[:)]

Back
Topp