HVA FAEN SKJER A!!!???

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Jeg syns ALLE går fra hverandre jeg!
Har et vennepar som bare har vært SÅ forelska i sikkert ett år, jeg har brukt å titte litt på sidene dems, bilder osv, de har jo strålt lykke jo!!
også nå plutselig har det blitt slutt! Kjener at jeg blir sånn "herregud ikke DEM vel!!??"

Og det er jo ikke de eneste, men jeg syns det dukker opp brudd hvor enn jeg snur meg jeg!
Er det er virus som går eller???

[8|][8|][8|]
(ikke spør hvorfor jeg lagde tråden, jeg vet ikke, jeg kjeder meg..)

Det er vel smittsomt på samme måte som babyer, sikkert..

kanskje det er dèt det er!
Ble helt sjokka over dette bruddet da. de er jo ment for hverandre!!
hvordan skal jeg NÅ få tilbake trua på ekte kjærlighet da!? Når DE går fra hverandre liksom[8D]

det er derfor jeg vet at jeg aldri blir gift.. sambo vil ikke gifte seg,alle blir jo skilt en eller annen gang alikevell(hans erfaring),og jammen meg er mamma enig med han,hun har heller ikke hatt så mye lykke med menn da..hehe..

men jeg også føler det er noe som går ja,er utrolig mange kjente av meg også som plutselig har gått ifra hverandre,og blir utolig sjokka hver eneste gang

Shit happens!

da er det noe som ligger i lufta gitt!
trist da...

ORIGINAL: stolt mamma 2008

det er derfor jeg vet at jeg aldri blir gift.. sambo vil ikke gifte seg,alle blir jo skilt en eller annen gang alikevell(hans erfaring),og jammen meg er mamma enig med han,hun har heller ikke hatt så mye lykke med menn da..hehe..

men jeg også føler det er noe som går ja,er utrolig mange kjente av meg også som plutselig har gått ifra hverandre,og blir utolig sjokka hver eneste gang

Nå må man jo inngå ekteskapet med " til vi skiller oss!" istedetfor "til døden skiller oss ad"[8D] Skal jeg gifte meg noen gang vil jeg foreslå det.
Statistikken sier noe...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ja..håper ikke vi blir smitta av det viruset..[X(]

nei det må dere virkelig ikke bli!!! lås dere inne på rommet frem til våren, så går det sikkert bra[8D]

Tenkte å gjøre det samme snart.. bare sånn for å følge strømmen.. Syns det er så kjipt å føle seg utenfor

ORIGINAL: Qualitas

Tenkte å gjøre det samme snart.. bare sånn for å følge strømmen.. Syns det er så kjipt å føle seg utenfor

ja, du liker å være tredy liksom![8D]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ja..håper ikke vi blir smitta av det viruset..[X(]

nei det må dere virkelig ikke bli!!! lås dere inne på rommet frem til våren, så går det sikkert bra[8D]

Heheheh[8D]
Tror vi er immune mot det....[8D]

*bank i bordet*[:)]

yess, føler meg så freeesh da[8D]

haha, ser den assa! nesten litt kjedelig å være singel i disse dager, for da får jeg ikke dumpa noen[8D]

haha, ser den assa! nesten litt kjedelig å være singel i disse dager, for da får jeg ikke dumpa noen[8D]

ja ikke sant.. Er jo det som er den store "snakkissen" på jentekvelden. Hvem som dumper hvem og hvem som er utro med hvem lizzom[:-]

Ja, si det...
For min del gifter man seg for life.. selvfølgelig finnes det enkelte forståelige unntak..
Men se hva som skjer nå..[:-] Tragisk[:(]

ORIGINAL: ©Smartass

Ja, si det...
For min del gifter man seg for life.. selvfølgelig finnes det enkelte forståelige unntak..

For min del gifter man seg også for life, men ting kan skje som man ikke hadde forutsett og som man ikke selv har kontroll over..

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: ©Smartass

Ja, si det...

For min del gifter man seg også for life, men ting kan skje som man ikke hadde forutsett og som man ikke selv har kontroll over..

Ja, det var det jeg også mente..
Men ingen slike ting har skjedd her, derfor det er så tragisk[X(]

Og tro meg, jeg gifter meg ALDRI en gang til..

ORIGINAL: Natural Beauty

Folk gir opp for lett!

sign [>:]

sant!! har vært sånne perioder her og!
men nå popper det opp unger overalt istede[:D] er vel typisk den alderen vi (jeg og venner) er i nå!
så snart er det vel masse brudd igjen[&:][:-]

Back
Topp