Hva faen feiler det visse mannfolk!!??

Hadde jeg hatt en pappa som behandlet mamman min og meg sånn i oppveksten hadde jeg ALDRI tilgitt han og ikke hatt et forhold til denne syke mannen! Han fortjener ikke kontakt med deg eller dine barn og tydelig har han ikke forandret seg.

Noen mennesker fortjener ikke en andre sjanse, kone og barnemishandlere er i den gruppen!!

Huff, hørtes ikke ut som om han hadde forandra seg i det hele tatt dessverre. :(

Hvorfor har du kontakt med han egentlig?

Han høres ut som et stort rasshøl du aldri brude se igjen, om ikke annet en for dine egne barn.

Skjønner at ja, han er pappan din, men det er ikke alle som fortjener å være pappa..

Av hensyn til mine kjære barn og meg selv hadde jeg overhode IKKE gidde å sløset ett eneste sekund på den mannen igjen.. Han fortjener en straff snart!

Babelle skrev:
Hvorfor har du kontakt med han egentlig?

Han høres ut som et stort rasshøl du aldri brude se igjen, om ikke annet en for dine egne barn.

Skjønner at ja, han er pappan din, men det er ikke alle som fortjener å være pappa..

Hadde kontakt med han fordi jeg trodde han hadde forandra seg etter han begynte å gå til psykolog og begynte på diverse piller.. Han har jo vært kjempesnill i flere år nå også plutselig kom han med dette.. Kanskje han hadde glemt å ta pilla si eller noe.. Han prøvde å ringe akkurat, men jeg tok ikke telefonen.. Kommer til å bli vanskelig å kutte kontakten, jeg har jo dårlig samvittighet allerede:-(

Det høres ut som en person jeg ville gjort mitt beste for at barna mine skulle slippe å se igjen...

Jeg vokste også opp med en pappa som var psykisk syk (psykopatiske trekk) og julte opp mamma foran øynene på oss ungene. Når jeg leser dette kjenner jeg at jeg er fryktelig glad for at pappan min gikk bort for tolv år siden. Det at jeg slipper å forholde meg til ham har gjort livet mitt vesentlig lettere. For din del håper jeg du klarer å kutte ham ut. Ingen fortjener å få sånn behandling som du beskriver der...

off, håper virkelig at du, når du får dette litt på avstand, kan se at det er HAN som er patetisk her da. det er jo ikke snev av hold i det han sier! det er det sjukeste jeg har hørt! vit at du er MER ENN GOD NOK! jeg beundrer deg for å gå gravid og være dårlig og gå hjemme med to unger jeg!

Fy faen for et rasshøl.. Gjør deg selv og barna dine en tjeneste og bryt kontakten med han!
Klarer han ikke å i det minste behandle deg med respekt etter oppveksten han gav deg fortjener han overhode ikke en eneste tanke fra deg! 

LittleMonkey skrev:
Fy faen for et rasshøl.. Gjør deg selv og barna dine en tjeneste og bryt kontakten med han!
Klarer han ikke å i det minste behandle deg med respekt etter oppveksten han gav deg fortjener han overhode ikke en eneste tanke fra deg! 

Rebecca85 skrev:
Hadde jeg hatt en pappa som behandlet mamman min og meg sånn i oppveksten hadde jeg ALDRI tilgitt han og ikke hatt et forhold til denne syke mannen! Han fortjener ikke kontakt med deg eller dine barn og tydelig har han ikke forandret seg.

Noen mennesker fortjener ikke en andre sjanse, kone og barnemishandlere er i den gruppen!!

Vel, når du forteller hvordan har har vært så burde ikke det han ha sagt ha noe som helst betydning. En mann som han kommer nok desverre aldri til å forandre seg.
Skjønner virkelig at du er lei deg, er jo også tross alt pappaen din. Men sånne som han eier ikke empati, med mindre det handler om han selv eller kan gagne han på noe som helst måte.
Mest sannsynlig, så mener han nok også at de tingene han har sagt og gjort før i tiden er alle andre sin feil...
Akkurat blitt kvitt en sånn en, så ikke vanskelig å kjenne igjen lusa på gangen.
Beste er å holde seg langt unna om man har mulighet til det.

Sender deg en stoooor klem!

Lett for oss som leser dette å se galskapen. Sikkert ikke like lett for deg å distansere deg fra det. Det er synd, for han høres ikke frisk ut

*Snuppo+1+1* skrev:
kjente det boblet inni meg nå.....

Samme her.

Jeg vil bare anbefale deg å gå til en psykolog om du ikke allerede gjør det og få bearbeidet det fra barndommen. Fy flate for en historie... jeg vet at den dessverre ikke er unik... men jeg blir like lei meg hver gang jeg leser noe sånt. 

Få hjelp til å kutte han ut for din egen del og for barna dine sin del. Ikke la dem se mora deres bli behandlet på samme måte som du fikk se din mor bli... Selv om han kan være verdens snilleste innimellom så er det ikke verdt det når han trykker deg så langt ned når han føler for det. Tenk om han tyr til vold igjen når han blir så sinna? Jeg hadde holdt meg langt unna og gitt han grei beskjed om at når han ikke kan oppføre seg så trenger han ikke komme til dere noe mer eller ta noe mer kontakt. Vet det er fryktelig hardt... men noen ganger er det bedre å kutte ut noen selv om de er familie. Jeg har selv kuttet kontakten med min egen far... så jeg vet det er vanskelig... Man sitter der med dårlig samvittighet og får lyst til å krype tilbake... men hold ut! Ikke gjør det for det blir bare så mye verre for deg selv når han sårer deg på nytt. 

Miss Claymore! skrev:
Hva faen feiler det mannfolk?? Hadde akkurat besøk av pappa. Han spurte hvordan det gikk og jeg sa at jeg er veldig sliten for tiden og så vidt har ork til å gjøre husarbeid. Da sa han at det minste jeg kan gjøre er å holde huset strøkent mens kjæresten er på jobb. Jeg sa at det er ikke så enkelt, siden jeg har to små som flyr rundt og leker og roter hele dagen i tilegg til at jeg er gravid med bekkenløsning, ryggsmerter og all mulig dritt. Så sa han at graviditet ikke er en sjukdom, at man blir ikke mere sliten av å være gravid og det er SÅ mye verre å være i jobb enn å gå hjemme med to unger å "slappe av" som han kalte det. Så jeg spurte han om han hadde prøvd å være gravid og samtidig gå hjemme og passe på to småunger mens man gjør husarbeid. Og da klikka han fullstendig, sa at det kunne ikke sammenlignes med å være i jobb og så sa han at jeg er en DÅRLIG mamma som var sliten for ingenting og som ikke hadde strøkent hus til enhver tid!! Og jeg var en dårlig kjæreste som ikke hadde middagen klar når kjæresten kom hjem fra jobb..Og det sa/ropte han til meg FORAN ungene.. Også bare dro han i full raseri.   Den mannen der ødela hele oppveksten min ved å løfte meg etter ørene, banke mamma foran meg og søsknene mine, kjefte og smelle konstant osv..Mamma måtte t.o.m ha voldsalarm da de skilte seg for han var helt sjuk i hodet.. Også kaller han MEG for en dårlig mamma fordi jeg ikke orker å gjøre husarbeid 24 timer i døgnet!!  Jeg er så utrolig lei meg nå.. Trodde virkelig han hadde forandra seg, men der tok jeg visst feil..

Det er noe av det værste jeg har hørt! Han hadde ikke vært velkommen i mitt hjem igjen før han hadde bedt om unnskyldning! Det går bare ikke ann! Stakar deg jeg føler med deg! faren min har aldri vært verdens letteste heller, men han har aldri vært så ille.. Sender deg en STOR klem og håper du klarer å drite i det han sa!

Miss Claymore! skrev:

Mazter skrev:
Herregud, jeg får helt vondt av å høre sånt! Kutt han ut! Ikke la han ødelegge mer for deg og barna dine. Han aner ikke hva han prater om, det er jo en ting, og for det andre høres han ut som en gedigen drittsekk!

*Klemmer til deg*

Ja, han kan være en drittsekk, men han er jo så snill til tider også.. Han gir oss penger helt uten grunn, hjalp oss å flytte da vi ikke hadde bil, inviterer oss på middag osv. Også plutselig blir han monster.. Gidder ikke å ha noe med han å gjøre når han er sånn hvertfall..

Bedre å ha en far som er jevnt ovewr litt smådust, enn en så uforutsigbar person - du trodde han hadde forandret seg, men han har jo tydeligvis ikke det - kjenner jeg er redd for din del for når det faktisk kommer et slag - enten mot deg eller barna dine.

Miss Claymore! skrev:

Mazter skrev:
Herregud, jeg får helt vondt av å høre sånt! Kutt han ut! Ikke la han ødelegge mer for deg og barna dine. Han aner ikke hva han prater om, det er jo en ting, og for det andre høres han ut som en gedigen drittsekk!

*Klemmer til deg*

Ja, han kan være en drittsekk, men han er jo så snill til tider også.. Han gir oss penger helt uten grunn, hjalp oss å flytte da vi ikke hadde bil, inviterer oss på middag osv. Også plutselig blir han monster.. Gidder ikke å ha noe med han å gjøre når han er sånn hvertfall..

Høres akkurat ut som min pappa det jo. Han har jeg forøvrig ingen kontakt med lengre,kommer ikke til å ha det igjen heller....

Back
Topp