Hva faen feiler det visse mannfolk!!??

Miss Claymore!

Forumet er livet
Hva faen feiler det mannfolk?? Hadde akkurat besøk av pappa. Han spurte hvordan det gikk og jeg sa at jeg er veldig sliten for tiden og så vidt har ork til å gjøre husarbeid. Da sa han at det minste jeg kan gjøre er å holde huset strøkent mens kjæresten er på jobb. Jeg sa at det er ikke så enkelt, siden jeg har to små som flyr rundt og leker og roter hele dagen i tilegg til at jeg er gravid med bekkenløsning, ryggsmerter og all mulig dritt. Så sa han at graviditet ikke er en sjukdom, at man blir ikke mere sliten av å være gravid og det er SÅ mye verre å være i jobb enn å gå hjemme med to unger å "slappe av" som han kalte det. Så jeg spurte han om han hadde prøvd å være gravid og samtidig gå hjemme og passe på to småunger mens man gjør husarbeid. Og da klikka han fullstendig, sa at det kunne ikke sammenlignes med å være i jobb og så sa han at jeg er en DÅRLIG mamma som var sliten for ingenting og som ikke hadde strøkent hus til enhver tid!! Og jeg var en dårlig kjæreste som ikke hadde middagen klar når kjæresten kom hjem fra jobb..Og det sa/ropte han til meg FORAN ungene.. Også bare dro han i full raseri.   Den mannen der ødela hele oppveksten min ved å løfte meg etter ørene, banke mamma foran meg og søsknene mine, kjefte og smelle konstant osv..Mamma måtte t.o.m ha voldsalarm da de skilte seg for han var helt sjuk i hodet.. Også kaller han MEG for en dårlig mamma fordi jeg ikke orker å gjøre husarbeid 24 timer i døgnet!!  Jeg er så utrolig lei meg nå.. Trodde virkelig han hadde forandra seg, men der tok jeg visst feil..

Fy faen...
Jeg hadde en drittung jobb i mange år før jeg ble gravid og det kan ikke sammenlignes med å gå hjemme med barn!
Jeg var mye mer sliten da jeg gikk hjemme med barna enn jeg var da, og enn jeg er nå når jeg er alenemor og student.
Og gravid oppå det hele.

Kutt han ut. Og det mener jeg! Når han kan si noe sånt til sin egen datter når han ikke aner noe om hvordan det er å være hjemme, gravid, og med plager i tillegg, synes jeg ikke han er verdt å bruke energi på. Nei, graviditet er ikke en sykdom, men den kan føre med seg "sykdom".

Tenker med meg selv at det er godt at fedre i dag er hjemme i permisjon, så slipper forhåpentligvis neste generasjon å høre sånne idiotiske kommentarer. Mannen her i huset var ikke i tvil etter å ha hatt permisjon, det var tyngre å gå hjemme enn å dra på jobb.

*Skorpion84* skrev:
Kutt han ut. Og det mener jeg! Når han kan si noe sånt til sin egen datter når han ikke aner noe om hvordan det er å være hjemme, gravid, og med plager i tillegg, synes jeg ikke han er verdt å bruke energi på. Nei, graviditet er ikke en sykdom, men den kan føre med seg "sykdom".

Tenker med meg selv at det er godt at fedre i dag er hjemme i permisjon, så slipper forhåpentligvis neste generasjon å høre sånne idiotiske kommentarer. Mannen her i huset var ikke i tvil etter å ha hatt permisjon, det var tyngre å gå hjemme enn å dra på jobb.

Ja, jeg vil ikke ha noe med han å gjøre igjen. Han skal ikke få se barnebarna sine igjen noensinne!

kjente det boblet inni meg nå.....

fy faen
tror nesten de tkunne være like greit å ikke ha ham i livet når han ikke en gang kan vise litt empati i detminste.

nei fy fæn. Vet faktisk ikke h a jeg skal si nei. Hold han unna, både for din og ungenes del.

Det er ikke hva feiler det visse mannfolk... Men hva faan feiler det pappan din!?!?!
Han hadde ikke fått satt sin fot inn i mitt hus igjen værtfall!

"Beklager" å måtte si dette om ditt biologiske opphav, men: for en egoistisk idiot av en fossil. Kutt ham ut! Når han ikke en gang klarer å tenke så langt nesa hans rekker så fortjener han fader meg ikke så mye som en tanke. 
Neida, graviditeten i seg selv er ikke noen sykdom, men det er såvisst ikke noen dans på roser, heller.

Kittekat skrev:
"Beklager" å måtte si dette om ditt biologiske opphav, men: for en egoistisk idiot av en fossil. Kutt ham ut! Når han ikke en gang klarer å tenke så langt nesa hans rekker så fortjener han fader meg ikke så mye som en tanke. 
Neida, graviditeten i seg selv er ikke noen sykdom, men det er såvisst ikke noen dans på roser, heller.

Helt enig.

Og så bør du ikkje ha kontakt med ein slik mann. Og håper du ikkje får problemer med å kutte han ut.

Herregud, jeg er HELT sjokkert over de uttalelsene. Og så fra din egen pappa?
Han høres utrolig lite empatisk ut utifra dette innlegget, han snakker jo direkte destruktivt.
Du må bare prøve å heve deg over det (sikkert ikke lett), for han har virkelig ikke PEILING på hva han snakker om. Han har aldri vært gravid og aner ikke hva det går ut på.
Nei, graviditet er ingen sykdom - men en tilstand som kan være nærmest invalidiserende for mange.

Gosj, nå ble jeg skikkelig provosert.

Men det jeg prøver å få frem er at det er HAN som har et problem her, ikke du. Han trenger hjelp.

3 barnsmamma skrev:
Psykopat pappa...

Ja, han er faktisk psykopat. Mamma fortalte meg akkurat at da hun var gravid med nr 4 så tvang han henne til å være hjemme med ungene og vaske huset mens han var ute og kikka på biler. Og hvis det ikke var strøkent når han kom hjem var det juling å få.. Samma hvis ikke huset var shina og middagen sto på bordet når han kom hjem fra jobb. Han slo til henne en gang fordi hun hadde tatt av skinnet på kjøttpølsene da hun hadde lagd middag, for han likte de best med skinnet på. Så ja, han er psyko!

For en pikk!!

Kutt han ut, kanskje enklare sagt enn gjort, men eg hadde ikkje funnet med i at nokon oppførte seg sånn foran ungane mine. Det treng de verkeleg ikkje sjå!! (syns ikkje du skal finne deg i det uansett altså) 

Fy søren!! Hadde han ikke dratt selv hadde jag kasta han på hodet ut, og ikke snakket til ham på årevis ettter noe slikt! MAKAN til oppførsel, og så din egen far?? 
Jeg hadde vert møkke sur etter noe slikt, og om det var min far som sa noe slikt hadde nok forholdet vårt aldri blitt det samme... :(
Sender deg en stor trøsteklem..

Mazter skrev:
Herregud, jeg får helt vondt av å høre sånt! Kutt han ut! Ikke la han ødelegge mer for deg og barna dine. Han aner ikke hva han prater om, det er jo en ting, og for det andre høres han ut som en gedigen drittsekk!

*Klemmer til deg*

Ja, han kan være en drittsekk, men han er jo så snill til tider også.. Han gir oss penger helt uten grunn, hjalp oss å flytte da vi ikke hadde bil, inviterer oss på middag osv. Også plutselig blir han monster.. Gidder ikke å ha noe med han å gjøre når han er sånn hvertfall..

Beskytt deg selv og ikke diskuter sånt med ham! Han får bare mer makt over deg om du lar deg påvirke!

Ja, han skulle ha prøvd å være hjemme alene dag ut dag inn, med bekkenløsning, stor mage og to viltre unger. Skulle likt å sett hvordan han taklet det. Jobb er en befrielse i forhold!

Hvis han behandlet deg og dine slik da du var ung, hvorfor bruker du i det hele tatt energi på ham nå? Og om du føler at du må, lær deg å ignorere alt han sier, la det prelle av, bare smil og nikk, ikke snakk i mot og ikke "mat" ham med ting han kan få makt over deg med. :-(

Ehm... jeg håper du ser hvor sprengt han er, men det virker jo slik. Tror du gjør lurt i å kutte han ut, for han kan umulig tilføre noe positivt til familien din.

Å hjelpes, hyggelig fyr! Jeg tror nok ikke det er en person jeg ville brukt særlig energi på.

Wow, det var drøyt... Klart du er sliten stakkar! Uff, sånne mennesker nytter det ikke å snakke fornuft til :( 

Back
Topp