Miss Claymore!
Forumet er livet
Hva faen feiler det mannfolk?? Hadde akkurat besøk av pappa. Han spurte hvordan det gikk og jeg sa at jeg er veldig sliten for tiden og så vidt har ork til å gjøre husarbeid. Da sa han at det minste jeg kan gjøre er å holde huset strøkent mens kjæresten er på jobb. Jeg sa at det er ikke så enkelt, siden jeg har to små som flyr rundt og leker og roter hele dagen i tilegg til at jeg er gravid med bekkenløsning, ryggsmerter og all mulig dritt. Så sa han at graviditet ikke er en sjukdom, at man blir ikke mere sliten av å være gravid og det er SÅ mye verre å være i jobb enn å gå hjemme med to unger å "slappe av" som han kalte det. Så jeg spurte han om han hadde prøvd å være gravid og samtidig gå hjemme og passe på to småunger mens man gjør husarbeid. Og da klikka han fullstendig, sa at det kunne ikke sammenlignes med å være i jobb og så sa han at jeg er en DÅRLIG mamma som var sliten for ingenting og som ikke hadde strøkent hus til enhver tid!! Og jeg var en dårlig kjæreste som ikke hadde middagen klar når kjæresten kom hjem fra jobb..Og det sa/ropte han til meg FORAN ungene.. Også bare dro han i full raseri.
Den mannen der ødela hele oppveksten min ved å løfte meg etter ørene, banke mamma foran meg og søsknene mine, kjefte og smelle konstant osv..Mamma måtte t.o.m ha voldsalarm da de skilte seg for han var helt sjuk i hodet.. Også kaller han MEG for en dårlig mamma fordi jeg ikke orker å gjøre husarbeid 24 timer i døgnet!! Jeg er så utrolig lei meg nå.. Trodde virkelig han hadde forandra seg, men der tok jeg visst feil..